کد خبر : 20922
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱:۲۹

طرح پذیرندگان بانک ملت/طرح شایان بانک ملت/وام – ساناپرس

طرح پذیرندگان بانک ملت/طرح شایان بانک ملت/وام – ساناپرس

به گزارش . ساناپرسبه نقل از خبرجو ۲۴ در این وام افراد می‌توانند تا ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان با سود ۱۸ درصد وام دریافت کنند. برای دریافت چنین وامی از بانک ملت نیاز به سند برای اطلاعات بیشتر ساناپرس را دنبال کنید طرح پذیرندگان بانک ملت/طرح شایان بانک ملت/وام طرح پذیرندگان بانک ملت در

به گزارش ساناپرسبه نقل از خبرجو ۲۴ در این وام افراد می‌توانند تا ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان با سود ۱۸ درصد وام دریافت کنند. برای دریافت چنین وامی از بانک ملت نیاز به سند برای اطلاعات بیشتر ساناپرس را دنبال کنید

طرح پذیرندگان بانک ملت/طرح شایان بانک ملت/وام

طرح پذیرندگان بانک ملت

در این وام افراد می‌توانند تا ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان با سود ۱۸ درصد وام دریافت کنند. برای دریافت چنین وامی از بانک ملت نیاز به سند ملک و پروانه کسب نیاز است. مدت زمان مورد نیاز برای خواب سپرده ۳ ماه بوده و مسدودی سپرده نیز ندارد. حداکثر زمان بازپرداخت نیز ۴۸ ماه است. فرد وام گیرنده نبایستی به بانک بدهکار باشد و نداشتن چک برگشتی نیز از دیگر شرایط دریافت آن است. همچنین وام ‎گیرنده بایستی درگاه متصل به شرکت به پرداخت ملت را هم داشته باشد.

طرح شایان بانک ملت

در این طرح با افتتاح حساب بین ۱ تا ۱۲ ماه می‌توانید تا دو برابر میزان سپرده خود و تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کنید. سود این تسهیلات ۸ درصد است و برای دریافت آن نیاز به ضامن رسمی و اعتبار شغلی است. حداقل میزان سپرده نیز ۱۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

وام آنی بانک ملی

با استفاده از این طرح می‌توانید با سود ۱۷ درصد تا سقف ۵ میلیارد تومان وام بگیرید. برای این تسهیلات سپرده شما تا ۶۰ ماه مسدود خواهد شد و تا زمانی که تسویه کامل انجام شود، نزد بانک باقی خواهد ماند.

طرح پذیرندگان بانک ملت/طرح شایان بانک ملت/وام

وام ۱۰۰ میلیونی بانک ملی

افرادی که به دنبال وام بدون ضامن هستند، این تسهیلات برای آن‌ها مناسب خواهد بود. البته بانک ملی این وام بدون ضامن را به افرادی می‌دهد که حقوق یا مستمری خود را از بانک ملی دریافت می‌کنند. در صورتی که این شرایط را داشته باشید می‌توانید بدون نیاز به ضامن و صرفاً با استفاده از نامه اعتبارسنجی بانک مرکزی تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان وام دریافت کنید. بازپرداخت این وام به صورت ۴۸ ماهه هست و برای دریافت آن نیاز به افتتاح حساب قرض ‎الحسنه دارید. همچنین هزینه‌های جانبی آن نیز ۱ میلیون و صد هزار تومان است که بایستی پرداخت شود.

 

پایان/*

ساناپرس را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

منبع:اندیشه معاصر

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn