کد خبر : 21538
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۲

بهترین گن برای زیر لباس مجلسی؛ با این 8 مدل گن جذاب و متفاوت در مهمانی‌ها بدرخشید

بهترین گن برای زیر لباس مجلسی؛ با این 8 مدل گن جذاب و متفاوت در مهمانی‌ها بدرخشید

پارسینه: بهترین، راحت‌ترین و سریعترین روش برای حفظ تناسب اندام و زیبایی اندام استفاده از گن‌های لاغری است. حال اگر بحث جشن و مهمانی‌های زنانه در میان باشد که انتخاب بهترین گن برای زیر لباس مجلسی اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. بهترین گن برای زیر لباس مجلسی عبارت است از: شورت گنی زنانه شورت

پارسینه: بهترین، راحت‌ترین و سریعترین روش برای حفظ تناسب اندام و زیبایی اندام استفاده از گن‌های لاغری است. حال اگر بحث جشن و مهمانی‌های زنانه در میان باشد که انتخاب بهترین گن برای زیر لباس مجلسی اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

بهترین گن برای زیر لباس مجلسی عبارت است از:

  • شورت گنی زنانه
  • شورت گنی پروتزدار
  • گن ساعت شنی
  • گن شلوارکی
  • گن یکسره
  • گن بازو
  • نیم‌تنه گنی
  • گن شکم‌بند

به نظر شما کاربرد و موارد استفاده هر کدام از این انواع گن‌ها چیست؟ آیا بهترین گن لاغری شکم و پهلو را می‌شناسید؟ هنوز موفق به انتخاب بهترین گن برای زیر لباس مجلسی خود نشده‌اید؟ این راهنما حکم گنج زیرخاکی را برایتان دارد. در ادامه به بررسی بهترین گن برای زیر لباس مجلسی، معرفی 8 مدل گن با بیشترین کاربرد، ساعت شنی و پروتزدار پرداخته‌ایم. 

3813a6dd-cfe6-4d52-9fef-11ff48c9d301

بهترین گن برای زیر لباس مجلسی کدام است؟

گن ساعت شنی بهترین گن برای زیر لباس مجلسی است که علاوه بر پوشاندن چربی‌های شکم و پهلو به بدن نیز فرمی بسیار زیبا و خوش حالت شبیه فرم ساعت شنی می‌دهد. فرقی نمی‌کند که لباس مجلسی موردنظر شما کوتاه باشد یا بلند و تمام قد، در هر صورت گن ساعت شنی برای زیر لباس شما بهترین انتخاب است و بدن شما را زیبا و بدون عیب و نقص نشان می‌دهد.

ویژگی‌های گن مناسب و کاربردی برای بانوان چیست؟

اگر می‌خواهید تا از خرید خود راضی باشید، حتماً به این ویژگی‌ها در گن توجه کنید.

  • استفاده از پارچه ضد حساسیت در تولید گن
  • ضد تعریق و ضدبو
  • دارای بندهای قابل تنظیم
  • امکان شستشو با آب گرم
  • دوخت محکم و مناسب

انواع گن برای زیر لباس مجلسی چیست؟

همان‌طور که لباس‌های مجلسی تنوع و مدل بسیار زیادی دارند، گن‌های لاغری نیز در مدل‌ها و طرح‌های مختلف تولید می‌شوند تا بتوانند به راحتی نیاز‌های بانوان را برآورده کنند. برای اینکه شما هم بتوانید گن مناسبی را برای زیر لباس مجلسی یا استفاده روزمره خود انتخاب کنید، باید قبل از هرچیز با انواع گن برای زیر لباس مجلسی آشنایی داشته باشد.

1. شورت گنی زنانه

این مدل از گن به صورت ترکیبی با شورت زنانه طراحی و دوخته شده است و به خوبی چربی‌های ناحیه شکم، پهلو و بالای باسن را جمع می‌کند. این مدل از گن یکی از کاربردی‌ترین و محبوب‌ترین مدل گن‌ها در میان بانوان است که تقریباً قابلیت استفاده در زیر انواع لباس مجلسی را دارد.

مدل شورت گنی زنانه برای افرادی مناسب است که از قسمت بالاتنه خود راضی هستند، اما تمایل دارند تا قسمت پایین‌تنه خود را نیز جمع‌وجورتر نشان دهند.

2. شورت گنی پروتزدار

شورت گنی پروتزدار یک مدل خاص از شورت گنی است که در قسمت باسن دارای پدهای سیلیکونی جهت بزرگتر نشان دادن باسن است. در قسمت باسن این مدل از شورت‌های گنی دو عدد پد سیلیکونی نرم به اشکال مختلف دایره‌ای، مثلثی و لوزی برجسته است که علاوه بر کاهش سایز شکم و پهلو باعث حجم‌دهی و افزایش سایز باسن نیز می‌شود.

شورت گنی پروتزدار برای افرادی با باسن تخت و افراد چاق با باسن کوچک انتخاب بسیار مناسب و کاربردی به حساب می‌آید.

3. گن‌های شلوارکی برای زیر لباس مجلسی

گن‌های شلوارکی به فرم یک شلوارک بسیار کوتاه هستند که قسمتی از ران‌ها را نیز پوشش می‌دهند. این گن‌ها در قسمت بالا به خوبی شکم و پهلو را جمع می‌کنند و در قسمت پایین نیز با پوشاندن چربی‌های ران به پاها فرمی کشیده و یکدست می‌دهد. اگر شما در قسمت ران پا دارای چربی اضافه هستید، گن شلوارکی برای شما بهترین گزینه است.

گن‌های شلوارکی در دو مدل یکسره و بدون درز یا قزن‌دار طراحی و دوخته می‌شوند که شما با توجه به نیاز خود می‌توانید بهترین مدل را انتخاب کنید. علاوه بر این، برخی از گن‌های شلوارکی از جنس الیاف آنتی‌باکتریال تولید می‌شوند و با استفاده طولانی‌مدت اصلاً بو نمی‌گیرند و حساسیتی ایجاد نمی‌کنند.

4. گن یکسره

اگر شما به دنبال گنی هستید که اندام شما را از بالا تا پایین به صورت یکدست فرم بدهد، گن یکسره انتخاب مناسبی برای شماست. گن یکسره یکی از بهترین گن مجلسی زنانه است که علاوه بر شکم و پهلو تا قسمتی از سینه در بالا و بخشی از ران‌ها در پایین هم به خوبی می‌پوشاند. گن‌های یکسره از پارچه‌هایی با بیشترین قابلیت کشسانی تولید می‌شوند و برای استفاده در زیر لباس‌های مجلسی بلند و تمام قد گزینه بسیار مناسبی است.

5. گن ساعت شنی

گن ساعت شنی یکی از پرطرفدارترین و بهترین انواع گن برای زیر لباس مجلسی و در میان بانوان است که نه تنها در زیر لباس مجلسی بلکه برای استفاده روزمره و عادی نیز کاربرد دارد. گن ساعت شنی فقط قسمت پهلو و شکم را جمع می‌کند و فرم ساعت‌شنی به کمر می‌دهد. این گن‌ با تعداد فنرها و قزن‌های مختلف بین 9 تا 25 عدد تولید می‌شود. طبیعتاً به هر میزان که تعداد فنرها و قزن‌ها در گن بیشتر باشد، خاصیت جمع‌کنندگی و پوشانندگی گن بیشتر است.

علاوه بر مهمانی‌ها، از گن ساعت شنی برای اصلاح فرم قوز کمر نیز استفاده می‌شود. یکی از مزیت‌های گن ساعت شنی اسن است که در طرح و مدل‌های مختلفی تولید می‌شود و شما می‌توانید مدل موردعلاقه خود را با توجه به فرم بدن و لباس مجلسی انتخاب کنید.

  • گن ساعت شنی تاپی با بند قابل تنظیم
  • گن ساعت شنی جلیقه‌ای
  • گن ساعت شنی کمری بدون بند

0070571f-3670-4c90-b136-5d654abf55b5

6. گن بازو

گن بازو برای افرادی مناسب است که دارای بازوهای شل و افتاده هستند و تمایل به پوشاندن این مشکل در مجالس و مهمانی‌ها هستند. البته به این موضوع هم توجه داشته باشید که گن بازو فقط زیر لباس‌ مجلسی آستین‌دار قابل استفاده است. استفاده از گن بازو به بازوهای شما حالتی یکدست و خوش فرم می‌دهد.

7. نیم‌تنه گنی

این مدل از گن برای افرادی مناسب است که فقط تمایل به پوشاندن چربی‌ها در زیر بغل و اطراف سینه دارند. نیم‌تنه گنی به فرم یک نیم‌تنه است که اندام‌های بالاتنه را خوش‌فرم و در بهترین حالت خود نشان می‌دهد.

8. گن شکم‌بند

گنن شکم‌بند از قدیمی‌ترین و اولین مدل‌های گن است که به صورت نواری ضخیم روی شکم بسته می‌شود و چربی‌های شکم و پهلو را به خوبی جمع می‌کند. افرادی که چربی و اضافه وزن فقط در اطراف شکم و پهلوی آنهاست و تمایلی به تغییر فرم کلی بدن خود ندارند، گن شکم‌بند برای آن‌ها بهترین انتخاب است. گن شکم‌بند یک گن خوب برای شکم است.

نکات طلایی برای انتخاب بهترین گن زیر لباس مجلسی

اگر تصمیم به پوشیدن گن در زیر لباس مجلسی خود گرفتید، به شما پیشنهاد می‌کنیم تا قبل از انتخاب گن حتماً به این 5 نکته طلایی دقت کنید تا بتوانید بهترین و مناسب‌ترین گن را با توجه به فرم بدن، مدل لباس و نیاز خود انتخاب کنید.


  • نکته طلایی اول: ضخامت گن‌های لاغری

در هنگام خرید گن حتما به جنس پارچه و ضخامت گن دقت کنید. اگر گن موردنظر بسیار ضخیم باشد یا اینکه جنس پارچه آن به خوبی روی بدن قرار نگیرد، حالت بد فرمی از زیر لباس مجلسی به خود می‌گیرد و همه‌چیز بدتر می‌شود!

برای حل این مشکل و انتخاب بهترین گن مجلسی زنانه فقط کافیست تا جنس گن از کتان و لاتکس باشد و ضخامت آن نیز در کمترین حالت ممکن باشد. برای مثال، گن 9 فنره مدل ساعت شنی از جنس کتان و دارای ضخامتی کمتر از نیم سانتی‌متر است و به همین دلیل انتخابی مناسب برای زیر لباس مجلسی است. اما گن 25 فنره ساعت شنی دارای ضخامت بیشتری است و برای لباس‌های مجلسی تنگ و چسبان انتخاب مناسبی نیست!


  • نکته طلایی دوم: میزان جمع‌کنندگی گن لاغری

قطعاً فرم بدن، اندازه و قد هر شخص با دیگری متفاوت است، به همین دلیل نیز گن مناسب برای هر شخص با دیگری نیز فرق دارد. قبل از خرید گن به میزان جمع‌کنندگی و اندازه هر گن دقت کنید و سپس بهترین و مناسب‌ترین گن را با توجه به میزان جمع‌کنندگی موردنظر خود انتخاب کنید.


  • نکته طلایی سوم: ارتفاع گن لاغری

یکی دیگر از نکات مهمی که در هنگام خرید گن لاغری باید به آن توجه داشته باشید در اصل ارتفاع گن است. معمولاً ارتفاع هر مدل از گن با توجه به نواحی از بدن که می‌پوشاند با دیگری متفاوت است. با توجه به مدل لباس مجلسی خود، نواحی از بدن که قصد پوشاندن آن را دارید و ارتفاع هر گن به انتخاب مناسب‌ترین گن برای زیر لباس مجلسی بپردازید. در حالت عادی ارتفاع گن‌های لاغری حدود 30 سانتی‌متر است.

986453f2-c4a6-4482-a297-344b66e4e457


  • نکته طلایی چهارم: مدل مناسب گن برای لباس مجلسی

هر مدل از گن‌های لاغری بخش مشخصی از بدن را پوشش می‌دهند. برای مثال گن شکمی فقط برای پوشاندن چربی شکم و پهلو مناسب است و برای پوشاندن چربی بازو، بغل و کتف باید از مدل گن تاپی استفاده کنید.


  • نکته طلایی پنجم: رنگ مناسب گن

گن‌ها رنگ‌های مختلفی دارند و شما باید با توجه به رنگ لباس مجلسی خود به انتخاب بهترین رنگ گن بپردازید. گن‌هایی به رنگ کرمی و سفید برای لباس‌های مجلسی سفید و با رنگ‌های روشن مناسب هستند و در مقابل گن‌های مشکی برای لباس‌‌های مجلسی تیره و مشکی مناسب هستند.

چگونه بهترین گن مجلسی زنانه را بخریم؟

برای اینکه بهترین گن برای زیر لباس مجلسی خود انتخاب کنید فقط کافیست تا به فرم بدن، مدل لباس و مدل گن توجه داشته باشید و گنی را بخرید که دقیقاً همان نواحی از بدنتان را می‌پوشاند که دارای چربی اضافه و نافرم است. لباس زیر یکی از پرمصرف ترین و پرطرفدارترین اقلام پوشاکی است که همواره بازار خوبی دارد. خرید و فروش عمده لباس زیر یکی از راه های سودآور برای کسب و کارهایی است که در حوزه پوشاک فعالیت می کنند. 

 


آقای رئیس جمهور  پایین خبر

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn