کد خبر : 21599
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۶

خبری مهم درباره خرید جدید استقلال

خبری مهم درباره خرید جدید استقلال

بازدید:۳ بازیکن مدنظر استقلال امروز تست‌های پزشکی را انجام داد. بعد از قرار گرفتن نام میلاد فخرالدینی در لیست مازاد استقلال و جواد نکونام،مدیران این باشگاه با نظر نکونام اقدام به مذاکره با مهدی تیکدری مدافع راست فصل قبل گل گهر کردند. این بازیکن 27 ساله که سابقه بازی در تراکتور و همچنین دعوت به

خبری مهم درباره خرید جدید استقلال

بازدید:۳

بازیکن مدنظر استقلال امروز تست‌های پزشکی را انجام داد.

بعد از قرار گرفتن نام میلاد فخرالدینی در لیست مازاد استقلال و جواد نکونام،مدیران این باشگاه با نظر نکونام اقدام به مذاکره با مهدی تیکدری مدافع راست فصل قبل گل گهر کردند. این بازیکن 27 ساله که سابقه بازی در تراکتور و همچنین دعوت به تیم ملی را هم در کارنامه دارد،با از چندبار مذاکره تلفنی با اعضای کادرفنی استقلال و مدیران این باشگاه،چند روز قبل راهی باشگاه استقلال شد و برای عقد قرارداد با آبی‌ها به توافق رسید.


قرار بود همان روز قرارداد تیکدری با استقلال امضا شود ولی ابتدا قرار شد این بازیکن تست‌های پزشکی را پشت سر بگذارد و بعد از آن قرارداد بین طرفین امضا شود. صبح امروز تیکدری با حضور در ایفمارک تست‌های پزشکی مربوطه را پشت سر گذاشت و حالا منتظر جواب تست‌های پزشکی است تا بدون مشکل قراردادش را با استقلال امضا کند. طبق شنیده‌ها در صورتیکه جواب تست‌های پزشکی این بازیکن مشکلی نداشته باشد،قرارداد بین استقلال و تیکدری ظرف دو سه روز آینده امضا خواهد شد و باشگاه استقلال به صورت رسمی از سومین خرید خود رونمایی خواهند کرد.

21025/غ

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn