کد خبر : 22711
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۸

آرزویی که محقق نشد / اذعان به شکست در مقابل ایران

آرزویی که محقق نشد / اذعان به شکست در مقابل ایران

کدخبر: ۱۱۷۹۵۱ ۱۸ تیر ۱۴۰۳ ۱۸:۱۵ سیاست تحریم های سنگین و بی سابقه آمریکا و متحدانش طی سال های اخیر این امید را در دل آنها زنده کرده بود که این تحریم های فلج کننده قطعا ایران را از پای در خواهد آورد ، آرزویی که تا به امروز محقق نشده است! به گزارش

تحریم های سنگین و بی سابقه آمریکا و متحدانش طی سال های اخیر این امید را در دل آنها زنده کرده بود که این تحریم های فلج کننده قطعا ایران را از پای در خواهد آورد ، آرزویی که تا به امروز محقق نشده است!

آرزویی که محقق نشد / اذعان به شکست در مقابل ایران


به گزارش تیتر کوتاه، رسانه آمریکایی وال‌استریت ژورنال طی یک خبری با اذعان به شکست آمریکا و متحدانش در برابر ایران اعلام کرد ، ابزار تحریم‌ های غرب  ، دیگر بر تهران اثر ندارد.

جنگ اقتصادی که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی توسط سرمایه دارهای اقتصادی جهان بر علیه انقلاب نو پای ایران شکل گرفت، هر چند توانسته است صدماتی را بر پیکر اقتصادی بیمار ایران وارد کند ولکن هنوز نتوانسته منجر به فروپاشی آن شود؛ جنگی که شاید بر علیه هر کشور دیگری رخ داده بود نه تنها نظام اقتصادی بلکه نظام سیاسی آن را هم از بین برده بود و بخشی از این ایستادگی که بخش مهم ماجراست مرهون ایستادگی و صبوری مردم پاک ایران اسلامی است. 

 





منبع:+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn