کد خبر : 22965
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۳ - ۰:۲۳

بیمه/نگاه ویژه سرمد به توانمندسازی و آموزش شبکۀ فروش – ساناپرس

بیمه/نگاه ویژه سرمد به توانمندسازی و آموزش شبکۀ فروش – ساناپرس

به گزارش . ساناپرسبه نقل از اقتصاد ۲۴ معاون بازاریابی و شبکه فروش بیمه سرمد اعلام کرد: بیمه سرمد در روزگار سرآمدی خود با اتکا به شبکۀ فروش و کارکنان توانمند به دنبال بهبود تجربه مشتری در دریافت خدمات مطلوب بیمه‌ای برای اطلاعات بیشتر ساناپرس را دنبال کنید بیمه/نگاه ویژه سرمد به توانمندسازی و آموزش شبکۀ

به گزارش ساناپرسبه نقل از اقتصاد ۲۴ معاون بازاریابی و شبکه فروش بیمه سرمد اعلام کرد: بیمه سرمد در روزگار سرآمدی خود با اتکا به شبکۀ فروش و کارکنان توانمند به دنبال بهبود تجربه مشتری در دریافت خدمات مطلوب بیمه‌ای برای اطلاعات بیشتر ساناپرس را دنبال کنید

بیمه/نگاه ویژه سرمد به توانمندسازی و آموزش شبکۀ فروش

شبک فروش؛ یک شریک استراتژیک برای بیمه سرمد
معاون بازاریابی و شبکه فروش بیمه سرمد اعلام کرد: بیمه سرمد در روزگار سرآمدی خود با اتکا به شبکۀ فروش و کارکنان توانمند به دنبال بهبود تجربه مشتری در دریافت خدمات مطلوب بیمه‌ای در کوتاه‌ترین زمان ممکن است.

بیمه

بیمه/نگاه ویژه سرمد به توانمندسازی و آموزش شبکۀ فروش

محسن بزرگ‌زاده در گفتگو با بیمه‌نویس ضمن بیان این مطلب خاطرنشان کرد: شبکۀ فروش به عنوان بیرونی‌ترین لایۀ کسب‌وکار در صنعت بیمه و خط مقدم فروش در شرکت‌های بیمه، می‌تواند تصویر و نمایش خوبی از سازمان و خدماتی که ارائه می‌دهند را برای مشتری ایجاد کند.

وی همچنین گفت: در سال ۱۴۰۳ در شرکت بیمه سرمد برای توسعۀ کمی و کیفی شبکۀ فروش برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته و نگاه ویژه‌ای به این بخش شده که با آموزش‌های تخصصی و جذب شبکۀ فروش توانمند و طراحی مشوق‌های شبکۀ فروش این امر محقق می‌شود.

بزرگ‌زاده در ادامه با بیان این نکته که توسعۀ طرح‌های جدید فروش برای بزرگ‌کردن سفره شبکۀ فروش در دستور کار قرار دارد، افزود: در این زمینه اقدامات خوبی هم صورت گرفته است.

معاون بازاریابی و شبکۀ فروش بیمه سرمد در ادامه اعلام کرد: در سال ۱۴۰۲ برای اولین بار در شرکت بیمه سرمد شورای راهبری شبکۀ فروش تشکیل شد که نمایندگان شبکۀ فروش در آن عضو هستند و در عالی‌ترین سطح شرکت، دو نفر از اعضای هیئت‌مدیره در این شورا حضور دارند که به همراه معاونین فنی در خصوص تمام امور مربوط به شبکۀ فروش تصمیم‌گیری می‌شود.

وی در ادامه افزود: یکی از مهم‌ترین اقدامات در زمینۀ توانمندسازی نمایندگان تصویب آیین‌نامۀ رفاهی نمایندگان است که یکی از بهترین خدمات و مشوق‌ها در صنعت بیمه است و در بیمه سرمد برای شبکۀ فروش در نظر گرفته شده که از آن جمله می‌توان به پرداخت وام تجهیز دفتر، تسهیلات مساعده از کارمزد، هزینۀ ساخت تابلو، اعطای دو صندوق اختصاصی به هر نماینده (یکی با تسویه ۳ روزه و یکی با تسویه ۱۵ روزه) هدایای سالروز تأسیس دفتر و تولد نمایندگان، تخفیف بیمه‌نامۀ ثالث و بدنه که نمایندگان مانند سایر کارکنان شرکت می‌توانند از این امکانات و خدمات بهره‌مند شوند.

به گفتۀ بزرگ‌زاده، اقدام دیگر بازنگری در حوزۀ دستورالعمل‌های بیمه بوده که تمام آیین‌نامه‌های جذب و رفاهی نمایندگان بازنگری و به‌روزرسانی شده و دستورالعمل درجه‌بندی نمایندگان در حال اجراست.

وی همچنین تأکید کرد: مبنای درجه‌بندی نمایندگی‌ها به سابقۀ نماینده، ملکی بودن دفتر، نسبت خسارت، عملکرد گذشته و … است که این موارد به‌زودی به شبکۀ فروش ابلاغ می‌شود.

 

پایان/*

ساناپرس را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

منبع:اندیشه معاصر

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn