کد خبر : 23213
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۳ - ۹:۵۲

شمارش معکوس برای آغاز بزرگترین نمایشگاه دام و طیور خاورمیانه در تهران

شمارش معکوس برای آغاز بزرگترین نمایشگاه دام و طیور خاورمیانه در تهران

اختصاصی تیترکوتاه: نشست خبری بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور و صنایع وابسته برگزار شد. نشست خبری بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور و صنایع وابسته امروز ۱۹ تیر ۱۴۰۳ با حضور مجید قدیری رئیس انجمن صنایع خوراک دام، طیور و آبزیان ایران، ابوالقاسم سالاررضایی مدیر برگزاری این رویداد، مدیران روابط عمومی معاونت‌های

اختصاصی تیترکوتاه:

نشست خبری بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور و صنایع وابسته برگزار شد.

 شمارش معکوس برای آغاز بزرگترین نمایشگاه دام و طیور خاورمیانه در تهران


نشست خبری بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور و صنایع وابسته امروز ۱۹ تیر ۱۴۰۳ با حضور مجید قدیری رئیس انجمن صنایع خوراک دام، طیور و آبزیان ایران، ابوالقاسم سالاررضایی مدیر برگزاری این رویداد، مدیران روابط عمومی معاونت‌های تخصصی وزارت جهادکشاورزی، اعضای انجمن‌ها و اتحادیه‌های تخصصی این حوزه و اصحاب رسانه در محل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار شد.

ابوالقاسم سالاررضایی مدیر برگزاری این رویداد در ابتدای این نشست، با بیان اینکه بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور و صنایع وابسته از ۳۰ تا ۲ مرداد در ۱۲ سالن نمایشگاه تهران برگزار خواهد شد. این دوره از برگزاری نمایشگاه به ۳ بخش تجهیزات، دارو و خوراک تقسیم شده است.

وی افزود: ۳ کشور به صورت پاویون و ۱۴ نماینده شرکت‌های خارجی از شرکت‌های خارجی در این رویداد حضور دارند. گفتنی است تعداد نمایندگان شرکت‌های خارجی سال گذشته ۳ نماینده بود. ۴۰۰ شرکت داخلی نیز در این نمایشگاه آخرین دستاوردها و خدمات خود به نمایش خواهند گذاشت.

سالاررضایی با بیان اینکه این رویداد در فضایی بالغ بر ۴۰ هزار مترمربع برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان حضور ویژه و اختصاصی در این نمایشگاه حضور خواهند داشت. برگزاری کارگاه‌ها و پنل‌های تخصصی نیز در خلال برگزاری این رویداد برنامه‌ریزی شده است.

تکمیل خواهد شد…





منبع:+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn