کد خبر : 23889
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۹

شرکت بیمه دی/تسهیلات این شرکت در سال جاری – ساناپرس

شرکت بیمه دی/تسهیلات این شرکت در سال جاری – ساناپرس

به گزارش . ساناپرسبه نقل از ایرنا از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت بیمه دی؛ بهروز قزلباش معاون مالی و اقتصادی این شرکت اعلام کرد مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام برای اطلاعات بیشتر ساناپرس را دنبال کنید شرکت بیمه دی/تسهیلات این شرکت در سال جاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت بیمه دی

به گزارش ساناپرسبه نقل از ایرنا از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت بیمه دی؛ بهروز قزلباش معاون مالی و اقتصادی این شرکت اعلام کرد مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام برای اطلاعات بیشتر ساناپرس را دنبال کنید

شرکت بیمه دی/تسهیلات این شرکت در سال جاری

مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت بیمه دی در تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۳ برگزار می‌شود.

از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت بیمه دی؛ بهروز قزلباش معاون مالی و اقتصادی این شرکت اعلام کرد مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت بیمه دی (سهام عام) ساعت ۱۴ روز شنبه ۱۴۰۳/۰۴/۲۳ در محل کتابخانه ملی برگزار خواهد شد و در خصوص عملکرد سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ تصمیم گیری می‌کنند.
وی افزود بر اساس برنامه زمانبندی پرداخت، سود سهام مصوب سهامداران حقیقی و حقوقی مالک تا ۵ درصد سهام، ظرف مدت یک هفته از تاریخ برگزاری مجمع و از روز شنبه ۱۴۰۳/۰۴/۳۰ پرداخت می‌شود.
گفتنی است سهامداران محترم بیمه دی می‌توانند از طریق پخش زنده به نشانی skyroom.dayins.com/ch/dayins موضوعات و مصوبات مجمع عمومی مزبور را دنبال کنند.

بیمه

شرکت بیمه دی/تسهیلات این شرکت در سال جاری

شرکت بیمه ای در بستر دیجیتال یکی از عوامل متمایزکننده سازمان ها برای مشتریان خود است. در این راستا شرکت بیمه دی با هدف افزایش رضایت مشتریان خود، دی‌دار را طراحی و پیاده سازی نموده است. مشتریان و نمایندگان محترم می‌توانند با نصب اپلیکیشن دی‌دار، تمامی خدمات بیمه ای خود را به صورت آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری به مراکز خدماتی انجام دهند. از مهمترین خدمات بیمه ای این اپ می توان به خرید آنلاین انواع بیمه‌نامه، مشاهده سوابق بیمه‌ای و درمانی‌، صدای مشتری و … اشاره نمود.

شرکت بیمه دی با بیش از ۱۷ سال سابقه فعالیت در صنعت بیمه کشور از طریق جذب نیروهای متخصص و اتخاذ راهبردی مدرن و برنامه‌ریزی دقیق در حال ارائه خدمات بیمه‌ای متنوع به اقشار مختلف جامعه بوده و در همین راستا در حال حاضر با ۲۵۰۰ میلیارد ریال سرمایه ثبت شده و همچنین تولید حق بیمه سالیانه بیش از ۴۰۰۰۰میلیارد و برخورداری از بالاترین سطح توانگری در صنعت بیمه (سطح ۱ توانگری با نسبت ۲۴۱) از منظر سهم بازار حائز جایگاه چهارم در بین ۳۳ شرکت فعال در این صنعت است.

 

پایان/*

ساناپرس را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

منبع:اندیشه معاصر

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn