کد خبر : 24071
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۳ - ۰:۵۱

ویلِم دِفو مدیر هنری تئاتر دوسالانه ونیز شد!

ویلِم دِفو مدیر هنری تئاتر دوسالانه ونیز شد!

به گزارش بازیگر 360 ، در خبری غیرمنتظره، ویلم دِفو، بازیگر نامدار هالیوود، به عنوان مدیر هنری بخش تئاتر دوسالانه ونیز انتخاب شد. این رویداد مهم، خبر خوشی برای اهالی تئاتر و سینما در سراسر جهان به شمار می‌رود. ویلِم دِفو، اسطوره سینمای هالیوود، سکان‌دار تئاتر دوسالانه ونیز شد! دِفو که بیشتر به عنوان ستاره‌ای

به گزارش بازیگر 360 ، در خبری غیرمنتظره، ویلم دِفو، بازیگر نامدار هالیوود، به عنوان مدیر هنری بخش تئاتر دوسالانه ونیز انتخاب شد. این رویداد مهم، خبر خوشی برای اهالی تئاتر و سینما در سراسر جهان به شمار می‌رود.

ویلِم دِفو، اسطوره سینمای هالیوود، سکان‌دار تئاتر دوسالانه ونیز شد!

دِفو که بیشتر به عنوان ستاره‌ای درخشان در دنیای سینما شناخته می‌شود، سابقه‌ای طولانی و پربار در عرصه تئاتر نیز دارد. او در سال ۱۹۷۷ به همراه گروه افسانه‌ای ووستر پا به عرصه تئاتر گذاشت و طی ۲۷ سال همکاری با این گروه، تجربیات ارزشمندی را در زمینه کارگردانی و بازیگری کسب کرد.

پیترآنجلو بوتافوکو، رئیس هیئت مدیره دوسالانه ونیز، با ابراز خرسندی از این انتخاب، دِفو را هنرمندی خلاق و متعهد به تئاتر معرفی کرد و گفت: “ما مفتخریم که ویلِم دِفو را به عنوان مدیر هنری بخش تئاتر دوسالانه ونیز معرفی کنیم. او نه تنها یک بازیگر برجسته است، بلکه سابقه‌ای درخشان در تئاتر دارد و شور و اشتیاق او به این هنر بی‌نظیر است.”

دِفو نیز در واکنش به این انتخاب، ضمن ابراز خوشحالی، گفت: “معمولاً مرا به عنوان بازیگر سینما می‌شناسند، اما در تئاتر به دنیا آمدم و این هنر نقش مهمی در شکل‌گیری هویت من به عنوان یک هنرمند داشته است. تئاتر به من آموخت که چگونه با بدن خود بیان کنم و چگونه با مخاطب ارتباط برقرار کنم. من از این فرصت جدید برای به اشتراک گذاشتن تجربیات و ایده‌های خود با جامعه تئاتر جهان هیجان‌زده هستم.”

انتخاب ویلم دِفو به عنوان مدیر هنری بخش تئاتر دوسالانه ونیز، نویدبخش رویدادی خاص و به‌یادماندنی در این دوره از این جشنواره معتبر خواهد بود. بدون شک، حضور این هنرمند برجسته، توجه اهالی تئاتر از سراسر جهان را به این رویداد جلب خواهد کرد و فرصتی عالی برای تبادل ایده‌ها و تجربیات خواهد بود.

دِفو که امسال با فیلم “انواع مهربانی” در جشنواره فیلم کن حضور داشت، در جشنواره فیلم ونیز نیز با فیلم “بیتل‌جویس ۲” به عنوان فیلم افتتاحیه، روی پرده نقره‌ای خواهد رفت.

با توجه به سابقه و تجربه درخشان ویلِم دِفو در عرصه تئاتر، می‌توان انتظار داشت که شاهد دوره ای پربار و خلاقانه در بخش تئاتر دوسالانه ونیز باشیم.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn