کد خبر : 24986
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۹

نگاهی به شخصیت‌های «گلادیاتور ۲» در پوسترهای جدید

نگاهی به شخصیت‌های «گلادیاتور ۲» در پوسترهای جدید

به گزارش بازیگر 360 ، در آستانه انتشار اولین تریلر فیلم «گلادیاتور ۲» به کارگردانی ریدلی اسکات، پوسترهای شخصیت‌های این فیلم حماسی منتشر شد. پوسترهای شخصیت‌های «گلادیاتور ۲» منتشر شد؛ نبردی حماسی در راه است! این فیلم با بودجه‌ای هنگفت در حدود ۳۰۰ میلیون دلار ساخته شده و چهره‌های مطرحی مانند پل مسکال، کانی نیلسن،

به گزارش بازیگر 360 ، در آستانه انتشار اولین تریلر فیلم «گلادیاتور ۲» به کارگردانی ریدلی اسکات، پوسترهای شخصیت‌های این فیلم حماسی منتشر شد.

پوسترهای شخصیت‌های «گلادیاتور ۲» منتشر شد؛ نبردی حماسی در راه است!

پوسترهای شخصیت‌های «گلادیاتور ۲» پوسترهای شخصیت‌های «گلادیاتور ۲» پوسترهای شخصیت‌های «گلادیاتور ۲» پوسترهای شخصیت‌های «گلادیاتور ۲» پوسترهای شخصیت‌های «گلادیاتور ۲» پوسترهای شخصیت‌های «گلادیاتور ۲» پوسترهای شخصیت‌های «گلادیاتور ۲»

این فیلم با بودجه‌ای هنگفت در حدود ۳۰۰ میلیون دلار ساخته شده و چهره‌های مطرحی مانند پل مسکال، کانی نیلسن، دنزل واشینگتن، جوزف کوئین، پدرو پاسکال و فرد هیچینگر در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

در این پوسترها، شاهد شخصیت‌های مختلف فیلم از جمله لوسیوس (با بازی پل مسکال) هستیم که در دنباله‌ای از وقایع فیلم اول، به عنوان گلادیاتور در میدان نبرد حاضر می‌شود.

لوسیوس، پسر لوسیا (با بازی کانی نیلسن)، در این فیلم به دنبال انتقام مرگ همسرش است و در این مسیر با ماکرینوس (با بازی دنزل واشینگتن)، دلال قدرتمندی در روم، متحد می‌شود.

هدف آنها نابودی امپراتوران ظالم، گتا (جوزف کوئین) و کارکالا (فرد هیچینگر)، و رهایی رم از چنگال آنها است.

در این میان، لوسیوس با مارکوس آکاکیوس (با بازی پدرو پاسکال)، فرمانده قوای رومی، نیز روبرو می‌شود و نبردی حماسی بین آنها رقم می‌خورد.

داستان «گلادیاتور ۲» حدود 20 سال پس از وقایع فیلم اول روایت می‌شود و بازگشت شخصیت‌هایی مانند لوسیا، مادر لوسیوس، را به نمایش می‌گذارد.

این فیلم مورد انتظار، در تاریخ 22 نوامبر 2024 (1 آذر 1403) بر روی پرده سینماها خواهد رفت.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn