کد خبر : 25805
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۳

پایان یک کابوس: آخرین قسمت «احضار» راهی سینماها می‌شود

پایان یک کابوس: آخرین قسمت «احضار» راهی سینماها می‌شود

جانسون مک‌گلدریک که پیش از این فیلمنامه «احضار ۲» و «احضار: شیطان مرا وادار کرد» را نوشته بود، وظیفه نوشتن فیلمنامه این قسمت را نیز بر عهده دارد. جیمز وان و پیتر سفرن، دو کارگردان و تهیه‌کننده مشهور ژانر وحشت، مانند سه قسمت قبلی، در این پروژه حضور دارند و تهیه‌کنندگی آن را بر عهده

جانسون مک‌گلدریک که پیش از این فیلمنامه «احضار ۲» و «احضار: شیطان مرا وادار کرد» را نوشته بود، وظیفه نوشتن فیلمنامه این قسمت را نیز بر عهده دارد. جیمز وان و پیتر سفرن، دو کارگردان و تهیه‌کننده مشهور ژانر وحشت، مانند سه قسمت قبلی، در این پروژه حضور دارند و تهیه‌کنندگی آن را بر عهده خواهند داشت.

هنوز جزئیات زیادی از داستان این فیلم فاش نشده است، اما گفته می‌شود که مانند قسمت‌های قبلی، بر اساس پرونده‌های واقعی زندگی اد و لورین وارن، محققین مشهور ماوراء الطبیعه، ساخته خواهد شد.

پاتریک ویلسون و ورا فارمیگا که در نقش زوج وارن در سه قسمت قبلی و همچنین فیلم «آنابل به خانه می‌آید» حضور داشتند، بار دیگر در این فیلم نیز ایفای نقش خواهند کرد.

مجموعه فیلم‌های «احضار» که بر اساس پرونده‌های واقعی ساخته شده‌اند، تاکنون به فروشی بالغ بر ۲.۱۲۸ میلیارد دلار در سراسر جهان دست یافته‌اند و به یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین فرنچایزهای ژانر وحشت تبدیل شده‌اند.

قسمت اول این سری فیلم در سال ۲۰۱۳ اکران شد و به تنهایی فروشی ۳۲۰ میلیون دلاری در گیشه جهانی داشت. پس از آن، فیلم‌های دیگری از این مجموعه مانند «آنابل»، «احضار ۲»، «آنابل: آفرینش»، «راهبه»، «نفرین لیورونا» و «احضار: شیطان مرا وادار کرد» نیز به روی پرده رفتند و مورد استقبال تماشاگران قرار گرفتند.

انتظار می‌رود که چهارمین قسمت «احضار» نیز مانند قسمت‌های قبلی با داستانی هیجان‌انگیز و پر از ترس و وحشت، تماشاگران را به سینماها بکشاند.

هنوز اطلاعات بیشتری از جمله عنوان رسمی فیلم، بازیگران دیگر و خلاصه داستان آن منتشر نشده است. طرفداران این مجموعه می‌توانند منتظر اخبار بیشتری در این زمینه باشند.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn