کد خبر : 26190
تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۷

انتظار به پایان رسید: «برف آخر» با هنرنمایی امین حیایی راهی سینماها می‌شود

انتظار به پایان رسید: «برف آخر» با هنرنمایی امین حیایی راهی سینماها می‌شود

به گزارش بازیگر 360 ، فیلم سینمایی «برف آخر» به کارگردانی امیرحسین عسگری و تهیه‌کنندگی حسن مصطفوی که در چهلمین جشنواره فیلم فجر جوایز متعددی را از آن خود کرد، بالاخره با ۳ سال تاخیر پاییز امسال راهی سینماها می‌شود. برف آخر با پاییز می‌آید؛ اکران پس از ۳ سال تاخیر با نسخه جدید مصطفوی،

به گزارش بازیگر 360 ، فیلم سینمایی «برف آخر» به کارگردانی امیرحسین عسگری و تهیه‌کنندگی حسن مصطفوی که در چهلمین جشنواره فیلم فجر جوایز متعددی را از آن خود کرد، بالاخره با ۳ سال تاخیر پاییز امسال راهی سینماها می‌شود.

برف آخر با پاییز می‌آید؛ اکران پس از ۳ سال تاخیر با نسخه جدید

مصطفوی، تهیه‌کننده این فیلم، در پاسخ به پرسشی درباره زمان اکران «برف آخر» گفت: «به احتمال زیاد این فیلم پاییز امسال در ایران اکران خواهد شد.»

او همچنین درباره تفاوت نسخه اکران با نسخه‌ای که در جشنواره فجر به نمایش درآمد، توضیح داد: «نسخه نهایی فیلم نسبت به جشنواره فجر کوتاه‌تر شده است. این کوتاه‌سازی هیچ تاثیری بر داستان فیلم نداشته و فقط از نظر زمانی کوتاه‌تر شده است.»

«برف آخر» که در ژانر درام ساخته شده، داستان زندگی دامپزشکی به نام یوسف را در شهرستان کیاسر استان مازندران روایت می‌کند. یوسف که درگیر ماجرایی می‌شود، روزها به گاوداری‌ها سرکشی می‌کند و شب‌ها به شکار گرگ می‌رود. او که معتقد است حمله گرگ‌ها باعث آتش‌سوزی در گاوداری‌ها شده، از روی نفرت به شکار آنها می‌پردازد. اما در ادامه با گرگی زخمی روبرو می‌شود که او را با رعنا، زنی که برای رهاسازی و کنترل جمعیت گرگ‌ها به آن منطقه آمده، آشنا می‌کند.

امین حیایی، لادن مستوفی و مجید ‌صالحی از جمله بازیگران اصلی این فیلم هستند.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn