کد خبر : 26267
تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۵

بازیگر عرب سریال پایتخت را می شناسید؟ + عکس و بیوگرافی محمدرضا عقدایی

بازیگر عرب سریال پایتخت را می شناسید؟ + عکس و بیوگرافی محمدرضا عقدایی

بازیگر عرب پایتخت: محمدرضا عقدایی بازیگر نقش مرد سوری (ابومحمد) در سریال پایتخت ۵ می باشد. محمدرضا عقدایی، بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون فیلم “ماجرای نیمروز: رد خون” و سریالهای “زیرخاکی ۳″، “نجلا ۲″، “جادوگر”، “سالهای دور از خانه”، “در میان خاکستر” و … به عنوان بازیگر حضور داشته است. محمدرضا عقدایی بازیگر

بازیگر عرب پایتخت: محمدرضا عقدایی بازیگر نقش مرد سوری (ابومحمد) در سریال پایتخت ۵ می باشد. محمدرضا عقدایی، بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون فیلم “ماجرای نیمروز: رد خون” و سریالهای “زیرخاکی ۳″، “نجلا ۲″، “جادوگر”، “سالهای دور از خانه”، “در میان خاکستر” و … به عنوان بازیگر حضور داشته است.

محمدرضا عقدایی بازیگر عرب پایتخت

بازیگر عرب پایتخت، در آثاری همچون سریال تلویزیونی «پایتخت ۵»، سریال شبکه نمایش خانگی «سال‌های دور از خانه» و سریال تلویزیونی «پایتخت ۶» فعالیت داشته است.

بازیگر عرب پایتخت1

در سال ۱۳۹۷ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم محمدرضا عقدایی در این سال، بازیگری در سریال سال‌های دور از خانه به کارگردانی مجید صالحی محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی وی بازی در سریال سال‌های دور از خانه بوده است. محمدرضا عقدایی بازیگر عرب پایتخت کار حرفه‌ای خود را از تلویزیون آغاز کرده و سال ۱۳۹۷ سریال سال‌های دور از خانه نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند.

محمدرضا عقدایی بازیگر عرب پایتخت1محمدرضا عقدایی بازیگر عرب پایتخت

او در این سریال با مجید صالحی همکاری داشته است. عقدایی توانست با بازی در سریال سال‌های دور از خانه تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر مهدی صباغی، خسرو احمدی، علی نظری و میرطاهر مظلومی بر تجارب او افزود.

پایتخت ۵ نام فصل پنجم از مجموعهٔ تلویزیونیِ پایتخت است که در نوروز ۱۳۹۷ از شبکهٔ ۱ سیما پخش شد. این مجموعه تلویزیونی با کارگردانی سیروس مقدم و با طراحی محسن تنابنده و نویسندگی خشایار الوند و امیرحسین قاسمی ساخته شده‌ است

منبع خبر

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn