کد خبر : 27417
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۰

دروازه‌بان پیشین در تمرین پرسپولیس

دروازه‌بان پیشین در تمرین پرسپولیس

پرسپولیس در شرایطی تمرینات پیش فصل خود را استارت می‌زند که باتوجه به فسخ یکطرفه علیرضا بیرانوند و دعوای حقوقی باشگاه پرسپولیس با او، این گلر ملی‌پوش قطعا در تمرین حاضر نخواهد بود‌. به گزارش «شایانیوز»   و به نقل از ورزش سه؛ در این شرایط ممکن است احمد گوهری که بحث جدایی‌اش از پرسپولیس مطرح

پرسپولیس در شرایطی تمرینات پیش فصل خود را استارت می‌زند که باتوجه به فسخ یکطرفه علیرضا بیرانوند و دعوای حقوقی باشگاه پرسپولیس با او، این گلر ملی‌پوش قطعا در تمرین حاضر نخواهد بود‌.

به گزارش «شایانیوز»   و به نقل از ورزش سه؛ در این شرایط ممکن است احمد گوهری که بحث جدایی‌اش از پرسپولیس مطرح بود در تمرین سرخپوشان شرکت کند و به قرارداد خود پایبند بماند.

احمد گوهری فصل پیش با قراردادی قرضی به آلومینیوم پیوست و عملکرد خوبی داشت. او حالا با اتمام فصل به طور رسمی گلر پرسپولیس است و هنوز باشگاه تکلیف او را برای فصل آینده مشخص نکرده است.

اگرچه احمد گوهری از هواداران پرسپولیس خداحافظی کرده اما ممکن است باتوجه به علاقه قلبی‌ای که به این تیم دارد، در اولین جلسه تمرین سرخ‌ها که از ساعت ۶ در ورزشگاه کاظمی برگزار می‌شود شرکت کند و آنجا در مورد آینده‌اش تصمیم بگیرد‌.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn