کد خبر : 27450
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۳

بلندی‌های بادگیر بار دیگر زنده می‌شود: امرالد فنل کارگردان این فیلم خواهد بود!

بلندی‌های بادگیر بار دیگر زنده می‌شود: امرالد فنل کارگردان این فیلم خواهد بود!

به گزارش بازیگر 360 ، امرالد فنل، کارگردان و فیلمنامه‌نویس بریتانیایی، در توییتی خبر داد که فیلم جدیدی بر اساس رمان بلندی‌های بادگیر اثر امیلی برونته کارگردانی خواهد کرد. امرالد فنل، کارگردان Promising Young Woman، فیلم بلندی‌های بادگیر را می‌سازد! فنل که بیشتر برای کارگردانی فیلم Promising Young Woman و دریافت جایزه اسکار بهترین فیلمنامه

به گزارش بازیگر 360 ، امرالد فنل، کارگردان و فیلمنامه‌نویس بریتانیایی، در توییتی خبر داد که فیلم جدیدی بر اساس رمان بلندی‌های بادگیر اثر امیلی برونته کارگردانی خواهد کرد.

امرالد فنل، کارگردان Promising Young Woman، فیلم بلندی‌های بادگیر را می‌سازد!

فنل که بیشتر برای کارگردانی فیلم Promising Young Woman و دریافت جایزه اسکار بهترین فیلمنامه اورجینال برای آن شناخته می‌شود، سابقه بازیگری نیز دارد و در فیلم‌هایی چون Saltburn و سریال Killing Eve ایفای نقش کرده است.

هنوز اطلاعات زیادی از این پروژه جدید در دست نیست، اما به نظر می‌رسد که فنل علاوه بر کارگردانی، وظیفه نوشتن فیلمنامه را نیز بر عهده خواهد داشت.

بلندی‌های بادگیر رمانی گوتیک و عاشقانه است که در سال ۱۸۴۷ منتشر شد. این رمان داستان عشق ممنوعه بین هیتکلیف، یتیمی که توسط خانواده ارن‌شاو به فرزندی پذیرفته می‌شود و کتی، دختر خانواده را روایت می‌کند.

تاکنون اقتباس‌های سینمایی و تلویزیونی متعددی از این رمان ساخته شده است که مشهورترین آن‌ها فیلم بلندی‌های بادگیر محصول سال ۱۹۳۹ به کارگردانی ویلیام وایلر است که نامزد ۸ جایزه اسکار شد.

انتظار می‌رود که اقتباس جدید فنل از بلندی‌های بادگیر با رویکردی تازه و امروزی به این رمان کلاسیک بپردازد.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn