کد خبر : 27583
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۵

نبرد حماسی کاپیتان آمریکا با رد هالک در تریلر جدید Captain America 4!

نبرد حماسی کاپیتان آمریکا با رد هالک در تریلر جدید Captain America 4!

به گزارش بازیگر 360 ، اولین تریلر فیلم Captain America: Brave New World منتشر شد و نبرد حماسی کاپیتان آمریکا با چالش‌های جدیدی را به تصویر می‌کشد. کاپیتان آمریکا در برابر رئیس جمهور راس و رد هالک! تریلر Captain America 4 منتشر شد در این تریلر، شاهد تنش و درگیری بین سم ویلسون (کاپیتان آمریکا)

به گزارش بازیگر 360 ، اولین تریلر فیلم Captain America: Brave New World منتشر شد و نبرد حماسی کاپیتان آمریکا با چالش‌های جدیدی را به تصویر می‌کشد.

کاپیتان آمریکا در برابر رئیس جمهور راس و رد هالک! تریلر Captain America 4 منتشر شد

در این تریلر، شاهد تنش و درگیری بین سم ویلسون (کاپیتان آمریکا) با رئیس جمهور تاندربولت راس هستیم. همچنین، خطرات و تهدیدهای جدیدی به جان رئیس جمهور راس و کشور ایالات متحده آمریکا را هدف قرار داده‌اند که کاپیتان آمریکا باید برای مقابله با آن‌ها وارد عمل شود.

در این میان، حضور رد هالک به عنوان یکی از شخصیت‌های شرور فیلم، غافلگیری بزرگی برای مخاطبان به حساب می‌آید و نبردی حماسی بین او و کاپیتان آمریکا را نوید می‌دهد.

آنتونی مکی در نقش کاپیتان آمریکا، دنی رامیرز در نقش فالکون جدید، هریسون فورد در نقش رئیس جمهور راس، تیم بلیک نلسون در نقش لیدر (شخصیت شرور)، لیو تایلر، شیرا هاس، کارل لامبلی، زوشا راکمور، رزا سلزار، جانکارلو اسپوزیتو و ست رالینز از جمله بازیگران این فیلم هستند.

Captain America: Brave New World در تاریخ 26 بهمن 1403 راهی پرده‌های سینما خواهد شد. ژولیوس اونا کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد و فیلمنامه آن توسط مالکوم اسپلمن، دالان موسون و متئو اورتن نوشته شده است.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn