کد خبر : 27669
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۹

سکانسی تکان‌دهنده از سریال در انتهای شب که نباید از دست داد!

سکانسی تکان‌دهنده از سریال در انتهای شب که نباید از دست داد!

به گزارش بازیگر 360 ، قسمت هفتم سریال «در انتهای شب» به کارگردانی آیدا پناهنده که جمعه از فیلیمو پخش شد، سکانسی تکان‌دهنده و پر از احساس را به نمایش گذاشت که بازی درخشان سحر گلدوست و هدی زین‌العابدین در آن، تماشاگران را به وجد آورد. سکانسی تکان‌دهنده از بازی سحر گلدوست و هدی زین‌العابدین

به گزارش بازیگر 360 ، قسمت هفتم سریال «در انتهای شب» به کارگردانی آیدا پناهنده که جمعه از فیلیمو پخش شد، سکانسی تکان‌دهنده و پر از احساس را به نمایش گذاشت که بازی درخشان سحر گلدوست و هدی زین‌العابدین در آن، تماشاگران را به وجد آورد.

سکانسی تکان‌دهنده از بازی سحر گلدوست و هدی زین‌العابدین در «در انتهای شب»

در این سکانس، ماهرخ (با بازی هدی زین‌العابدین) و ثریا (با بازی سحر گلدوست) روبروی یکدیگر قرار می‌گیرند و در جدالی خاموش، حرف‌های ناگفته خود را با چشمانشان بیان می‌کنند.

حسرت، خشم، غم و تنهایی در نگاه این دو زن موج می‌زند و تماشاگر به وضوح عمق احساسات آنها را درک می‌کند.

گلدوست و زین‌العابدین با ظرافت و مهارت تمام، این سکانس را به بهترین شکل ممکن اجرا می‌کنند و به خوبی می‌توانند بار احساسی آن را به مخاطب منتقل کنند.

بازی این دو بازیگر در این سکانس، مورد تحسین بسیاری از منتقدان و تماشاگران قرار گرفته است و بسیاری آن را یکی از بهترین سکانس‌های سریال «در انتهای شب» تا به این لحظه دانسته‌اند.

«در انتهای شب» داستانی عاشقانه و اجتماعی را روایت می‌کند که در آن، زندگی زوجی به نام ماهرخ و بهنام با ورود زنی به نام ثریا به هم می‌ریزد.

این سریال با بازی درخشان بازیگران و فیلمنامه‌ای قوی، به یکی از پرمخاطب‌ترین سریال‌های شبکه نمایش خانگی در ماه‌های اخیر تبدیل شده است.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn