کد خبر : 27742
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۸

آهنگ جدید محسن چاوشی که غوغا کرد + لينك دانلود

آهنگ جدید محسن چاوشی که غوغا کرد + لينك دانلود

به گزارش بازیگر 360 ، محسن چاوشی در آستانه ماه محرم، با انتشار تک آهنگ “تکیه کوچک” بار دیگر ارادت خود را به خاندان امام حسین (ع) نشان داد. این اثر که در سبک سنتی ایرانی و با مضمونی حزن‌انگیز و عاشورایی تهیه شده، حال و هوای معنوی ایام سوگواری را به مخاطبان منتقل می‌کند. ترانه

به گزارش بازیگر 360 ، محسن چاوشی در آستانه ماه محرم، با انتشار تک آهنگ “تکیه کوچک” بار دیگر ارادت خود را به خاندان امام حسین (ع) نشان داد. این اثر که در سبک سنتی ایرانی و با مضمونی حزن‌انگیز و عاشورایی تهیه شده، حال و هوای معنوی ایام سوگواری را به مخاطبان منتقل می‌کند.

ترانه “تکیه کوچک” سروده‌ی امید روزبه است و رضا فوادیان آهنگسازی و تنظیم آن را بر عهده داشته است. مهدی کریمی نیز کار میکس و مسترینگ این قطعه را انجام داده است. شهاب جعفرنژاد طراحی کاور، حامد تلخ آبی تایپوگرافی و محسن چاوشی علاوه بر آهنگسازی و خوانندگی، در بخشِ نوازندگی نیز حضور داشته‌اند.

انتشار “تکیه کوچک” در ادامه‌ی سنت چندین ساله‌ی محسن چاوشی در عرضه‌ی آثار مذهبی در ایام محرم و صفر است. او پیش از این نیز قطعاتی همچون “دل خون” و “آواز خون” را به مناسبت این ایام منتشر کرده بود.


+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn