کد خبر : 28222
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۹

تپ سواپ چیست؟ سیرتاپیاز ایردراپ تپ سواپ (TapSwap)

تپ سواپ چیست؟ سیرتاپیاز ایردراپ تپ سواپ (TapSwap)

—————- رپرتاژ آگهی —————– تپ سواپ (TapSwap) که برخی آن را تحت عنوان تاپ سواپ هم می‌شناسند، یک ایردراپ ارز دیجیتال یا یک بازی تپ تو ارن (Tap To Earn) است؛ به این معنی که شما می توانید در این بازی که به‌صورت ربات تلگرامی ارائه شده است، با ضربه‌زدن روی صفحه تلفن همراه‌تان

—————- رپرتاژ آگهی —————–

تپ سواپ (TapSwap) که برخی آن را تحت عنوان تاپ سواپ هم می‌شناسند، یک ایردراپ ارز دیجیتال یا یک بازی تپ تو ارن (Tap To Earn) است؛ به این معنی که شما می توانید در این بازی که به‌صورت ربات تلگرامی ارائه شده است، با ضربه‌زدن روی صفحه تلفن همراه‌تان ارز دیجیتال رایگان استخراج کنید. تپ سواپ یکی از محبوب‌ترین و پرکاربرد‌ترین جایگزین‌ها نات کوین (Not Coin) است. نات کوین طی ماه‌های اخیر سر‌و‌صدای زیادی به‌پا کرد و با لیست‌شدن توکنش در صرافی‌ها، بسیاری از علاقه‌مندان به سمت سایر ایردراپ‌های تلگرامی هجوم آوردند تا از قافله عقب نمانند. یکی از این ایردراپ‌ها هم تپ سواپ بود.

در ادامه این مطلب، در مورد ایردراپ تپ سواپ، نحوه و کد ورود به این بازی، نحوه به‌دست آوردن امتیاز‌ها و توکن‌های بیشتر و همین‌طور اخباری که در مورد پروژه تپ سواپ منتشر شده‌اند بیشتر صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

 

تپ سواپ (Tap Swap) چیست؟




ایردراپ تپ سواپ (Tap Swap) که ممکن است اسمش را تحت عنوان تاپ سواپ هم شنیده باشید، یک ربات تلگرامی است که به شما اجازه می‌دهد تنها با ضربه‌زدن روی صفحه گوشی تلفن همراه خود یا با انجام یک سری وظایف ساده، ارز دیجیتال رایگان استخراج کنید.

در‌واقع، ایردراپ تپ سواپ هم درست مثل بازی نات کوین (Not Coin) یک پلتفرم گیمینگ تپ تو ارن (Tap To Earn) است. اگر‌چه این پروژه در ابتدای امر روی شبکه سولانا راه‌اندازی شده، اما به رغم اطلاعات اولیه‌ای که حاکی از عرضه توکن بومی شبکه روی همین بلاکچین منتشر شده بود، اخیراً تیم توسعه‌دهنده تپ سواپ طی اطلاعیه‌ای اعلام کرده‌اند که به‌ احتمال زیاد راه‌اندازی و عرضه توکن تپس (TAPS) را روی شبکه تون (TON) انجام خواهند داد.

از آن‌جا که تپ سواپ، به‌عنوان جایگزین نات کوین بعد از همستر کامبت (Hamster Kombat) شناخته می‌شود و به‌ همین خاطر هم توانسته است اسم‌ و رسمی بر‌هم زده و کاربر جذب کند، بعید نیست که بخواهد عرضه توکن بومی خود را نیز درست مثل نات کوین روی همان شبکه تون (TON) ادامه دهد.

تپ سواپ، از نظر تم پلتفرم، نوع بازی و تسک‌ها و غیره نیز به‌شدت مشابه بازی نات کوین است. هدف از راه‌اندازی این اردراپ نیز درست مانند سایر پروژه‌های جایگزین نات کوین که به‌صورت ربات‌های تلگرامی و کلیکی عرضه شده‌اند، عرضه توکن‌های بومی پروژه به کاربران سراسر جهان در قالب یک بازی ساده است.

تعداد کاربران تپ سواپ، در حال حاضر به قریب به ۶۵میلیون کاربر رسیده است که رقمی قابل‌ملاحظه برای یک پروژه دیفای (DeFi) است.

 

آیا تپ سواپ کلاهبرداری است؟




یکی از نکاتی که شاید برای خیلی از کاربران اهمیت داشته باشد، این است که آیا ایردراپ تپ سواپ قانونی و واقعی است یا کلاهبرداری بیش نیست؟!

واقعیت این است که تا زمان لیست‌شدن واقعی توکن این پروژه در صرافی‌ها، نمی‌توان در مورد‌ این موضوع به قطعیت اظهار‌نظر کرد. اما هر‌چه هست، اگر‌چه تیم توسعه‌دهنده تا‌کنون بارها وعده‌های خود را پشت گوش انداخته و در مورد زمان راه‌‌اندازی لانچ پول (Launch Pool) پروژه و لیست‌شدن توکن بومی آن بدقولی کرده است، ولی ما با یک صرافی غیر‌متمرکز (DEX) معتبر روبه‌رو هستیم.

تپ سواپ هم مثل نات کوین که یک صرافی غیر‌متمرکز روی شبکه تون (TON) بود، پلتفرمی مبادلاتی در حوزه دیفای است که بر بستر سولانا راه‌اندازی شده است. پس معتبر بوده و نسبت به بسیاری از دیگر رقبای خود در این حوزه، نوید‌بخش‌تر است.

 

زمان لیست‌شدن تپ سواپ در صرافی‌ها


 

زمان لیست‌شدن تپ سواپ در صرافی‌ها




با‌توجه به این‌که تعداد بازی‌های کلیکی جایگزین نات کوین در سال جاری میلادی به‌شدت افزایش یافته و پروژه‌های متنوعی وارد بازار شده‌اند، احتمالاً تنها فرایندی که می‌تواند سره را از ناسره مشخص کند لیست‌شدن توکن‌های بومی این پروژه‌هاست.

خودِ نات کوین هم تا زمانی که توکن بومی آن NOT در صرافی‌های لیست نشده بود و پامپ نکرده بود، جدی گرفته نمی‌شد! اما به محض این‌که این ارز دیجیتال وارد بازار شد و توانست چند پامپ پی‌در‌پی را تجربه کند، بسیاری از کاربران هم که تا آن زمان اقدام به نصب بازی و استخراج توکن نکرده بودند آن را از صرافی‌ها خریداری کردند.

در مورد تپ سواپ هم یکی از مهم‌ترین نقاط عطف در نقشه راه، زمان لیست‌شدن توکن است. داده‌ها و گزارش‌هایی که تا‌کنون در مورد این بازی منتشر شده‌اند، به ویژه بر اساس یک نظرسنجی که در پلتفرم ایکس (X) – توییتر سابق – صورت گرفته است، نخستین صرافی که به احتمال زیاد تپ سواپ را لیست خواهد کرد صرافی بای‌بیت (Bybit) است.

البته، یک نکته در مورد لیست شدن توکن تپ سواپ باید در نظر داشته باشید که اهمیت زیادی دارد. این‌که در حال حاضر، آن‌چه که شما در بازی تپ سواپ به دست آورده‌اید توکن نبوده‌اند! شما با ضربه‌زدن روی صفحه و فرایندی که به ظاهر استخراج ارز دیجیتال است، در‌واقع سهام این بازی را از آنِ خود کرده‌اید.

برای این‌که بتوانید این سهام به‌دست‌آمده را تبدیل به توکن تپس (TAPS) کنید، به لانچ پول (Launch Pool) نیاز خواهید داشت که زمان دقیق راه‌اندازی آن هم هنوز مشخص نشده است.

پیش‌تر تاریخی که تیم توسعه‌دهنده تپ سواپ برای راه‌اندازی لانچ پول مشخص کرده‌ بود،  ۳۰می۲۰۲۴ (۱۰خرداد۱۴۰۳) بود که محقق نشد. پس از آن، زمان دقیق این اتفاق مصادف با یکم جولای ۲۰۲۴ (۱۱تیر۱۴۰۳) عنوان شد که باز هم جامه عمل نپوشید و در‌نهایت، اکنون تنها کاری که می‌توان انجام داد این است که منتظر ماند!

درست مانند ایردراپ نات کوین، فاز استخراج تپ سواپ نیز تا زمانی که توکن بومی پروژه در صرافی‌ها لیست شود ادامه خواهد داشت. با‌این‌حال، این‌که جدول زمان‌بندی‌های پروژه و جزئیات دیگر آن مانند نات کوین خواهد بود یا تغییرات و تفاوت‌هایی را شاهد خواهیم بود، هنوز مشخص نیست.

 

قیمت تپ سواپ (TAPS)




قیمت توکن تپ سواپ (TAPS) در زمان راه‌اندازی آن در تاریخ ۸می۲۰۲۴ (۱۹اردیبهشت۱۴۰۳)، چیزی حدود ۰.۰۰۸۵ دلار عنوان شده است. قیمت کنونی آن در کوین مارکت کپ حتی از این رقم نیز پایین‌تر است اما قیمت واقعی آن منوط به لیست‌شدن در صرافی‌ها و تقاضای بازار برای آن خواهد بود.

صرافی‌هایی که به احتمال زیاد توکن تپ سواپ را لیست خواهند کرد عبارتند از:

   – صرافی تون بلاکچین (TON Blockchain)

   – صرافی بایننس (Binance)

   – صرافی بای‌بیت (Bybit)

   – صرافی اوککس(OKX)

 

آموزش تپ سواپ (Tap Swap)


 

آموزش تپ سواپ (Tap Swap)




اکنون که با ماهیت و ویژگی‌‌های ایردراپ تپ سواپ آشنا شدید، بد نیست آموزش این بازی کلیکی را با‌هم شروع کنیم. برای ورود به بازی، کافی است از طریق لینک وارد ربات تلگرامی تپ سواپ شوید؛ سپس روی گزینه Start ضربه زده و از میان گزینه‌هایی که نمایش داده می‌شوند گزینه Start now را انتخاب کنید.

تم بازی تپ سواپ درست مثل نات کوین است و شما می‌توانید برای دریافت امتیازهای خود و استخراج ارز دیجیتال رایگان، روی آیکونی که در میانه صفحه به شکل سکه نمایش داده شده است ضربه بزنید.

نکته‌ای که باید مد نظر داشته باشید این است که برای ضربه‌زدن به این آیکون و استخراج توکن شبکه، به انرژی نیاز خواهید داشت. در ابتدای بازی، تپ سواپ روزانه ۵۰۰ واحد انرژی در اختیار شما قرار می‌دهد که به ‌مرور زمان و با انجام تسک‌های مختلف می‌توانید میزان این انرژی را افزایش دهید.

 

بخش‌های مختلف تپ سواپ




بازی و ایردراپ تپ سواپ، مانند سایر رقبای خود از بخش‌های مختلفی به‌غیر از بخش استخراج ارز تشکیل شده است:

   – ریفرال یا دعوت از دوستان (Ref)

   – تسک (Task)

   – بوست (Boost)

   – استاتس (Stats)

 

ریفرال یا دعوت از دوستان (Ref)




در بخش ریفرال یا دعوت از دوستان (Ref) می‌توانید در ازای دعوت از یک نفر از دوستان‌ خود به پلتفرم تپ سواپ، تعداد ۲۵۰۰ واحد توکن تپ سواپ دریافت کنید.

اگر بتوانید سه نفر را معرفی کنید، تعداد توکن‌های اهدائی به ۵۰ هزار واحد توکن و در ازای ۱۰ نفر نیز به ۱۰هزار واحد توکن خواهد رسید و این دنباله به همین‌تریتب ادامه خواهد داشت. پس شما می‌توانید بدون بازی‌کردن و صرفاً از طریق این بخش نیز به‌صورت تصادعی تعداد توکن‌های تپ سواپ خود – که در‌واقع فعلاً در حدِ سهام هستند – را بیشتر کنید.

 

تسک (Task)




در بخش تسک‌ها (Task) یک‌سری وظایف ساده به شما محول می‌شوند که می‌توانید با انجام‌دادن آن‌ها توکن رایگان دریافت کنید. این بخش خود از چهار زیرمجموعه تشکیل شده است:

   – سینما (Cinema)

   – اسپشیال (Special)

   – لیگ‌ها (Leagues)

   – ریفرال (Ref)

قسمت سینما (Cinema) مربوط به فعالیت‌های تیم توسعه‌دهنده تپ سواپ در رسانه‌های اجتماعی برای آموزش اکوسیستم دیفای و ارزهای دیجیتال است. شما می‌توانید روزانه ویدیوهای تپ سواپ را در یوتیوب این پروژه مشاهده کرده و در ازای آن تعداد ۲۰۰هزار واحد توکن رایگان دریافت کنید.

این ویدیوها حاوی یک‌سری کدها هستند که باید پس از مشاهده، آن را وارد تپ سواپ کنید تا بتوانید جایزه خود را دریافت کنید. البته، راه‌های میان‌بری هم برای دسترسی به این کد‌ها وجود دارند! مثلاً می‌توانید با کلیک روی لینک کد تپ سواپ به‌آسانی کدهای روزانه خود را دریافت کنید.

در بخش اسپشیال (Special) می‌توانید با عضویت در برخی گروه‌ها و کانال‌ها یا پیوستن به شبکه‌های اجتماعی تعیین‌شده به پاداش دست پیدا کنید.

در بخش لیگ‌‌ها (Leagues) این قابلیت در اختیار شما قرار گرفته است که سطح کاربری خود در تپ سواپ را مشاهده کرده و به‌اصطلاح بر اساس لیگی که در آن قرار دارید، توکن رایگان تپ سواپ (TAPS) دریافت کنید. در‌مورد بخش دعوت از دوستان یا رفرال نیز در قسمت قبل به تفصیل صحبت کرده‌ایم.

 

بوست (Boost)




در‌نهایت، در بخش بوست (Boost) نیز ویژگی‌هایی در اختیار شما قرار گرفته‌اند که می‌توانید با استفاده از آن‌ها سرعت استخراج توکن را ارتقا داده و درآمد خود از تپ سواپ را افزایش دهید.

مواردی که برای ارتقا در اختیار شما قرار گرفته‌اند به شرح زیر هستند:

   – مولتی تپ (Multi Tap)

   – حد انرژی (Energy Limit)

   – سرعت ریشارژ (Recharging Speed)

   – ربات ضربه‌زن (Tap Bot)

 

استاتس (Stats)




بخش استاتس (Stats) نیز مربوط به داده‌های اکوسیستم تپ سواپ است. این‌که تاکنون چه تعداد کاربر فعال عضو این اکوسیستم شده‌اند، چه تعداد تپ یا ضربه به ثبت رسیده است، تعداد کاربران فعال روزانه چقدر است و در‌ حال حاضر چه تعداد از کاربران آنلاین هستند.

 

کیف پول‌های تپ سواپ (TAPS Wallets)




از آن‌جاکه در ابتدا بازی تپ سواپ روی بلاکچین سولانا راه‌اندازی شده و توکن بومی آن نیز با این شبکه در تعامل بود، کیف پول‌های میزبانتوکن‌های سولانا برای آن مناسب بودند. کیف‌ پول‌هایی نظیر:

   – کیف پول فانتوم (Phantom Wallet)

   – کیف پول سولفلار (Solflare Wallet)

   – کیف پول تراست ولت (Trust Wallet)

با‌این‌حال، اکنون که تیم توسعه‌دهنده تپ سواپ، به‌دلیل مقیاس‌پذیری و سرعت بالای شبکه تون ‌و شاید برای دنباله‌روی از نات کوین اعلام کرده است که عرضه تپس (TAPS) را روی این شبکه انجام می‌دهد، کیف پول‌های زیر برای ذخیره‌سازی و توکن‌های تپ سواپ پیشنهاد می‌شوند:

   – کیف پول تون‌کیپر (Ton Keeper)

   – کیف پول تون ولت (TON Wallet)

   – کیف پول تراست ولت (Trust Wallet)

   – کیف پول اتمیک (Atomic Wallet)

   – کیف پول اکسودوس (Exodus)

   – کیف پول گواردا (Guarda)

کلیه این کیف پول‌ها، کیف پول‌هایی نرم‌افزاری هستند که در قالب برنامه موبایلی یا پلتفرم دسکتاپی قابل‌دسترسی‌اند. همان‌طور که مشاهده می‌کنید، دو کیف پول تون‌کیپر و تون ولت، کیف پول‌های اختصاصی شبکه تون هستند که می‌توانید پس از لیست‌شدن تپ سواپ از آن‌ها برای ذخیره‌سازی و مدیریت توکن‌های خود استفاده کنید.

سایر کیف پول‌های معرفی‌شده نیز نرم‌افزاری بوده و به‌غیر از تراست ولت که صرفاً موبایلی است، هم به‌صورت موبایلی و نسخه دسکتاپی قابل استفاده‌اند و می‌توانند در عین پشتیبانی از توکن‌های محبوب شبکه تون نظیر نات کوین و تپ سواپ – پس از لیست‌شدن – امنیت فوق‌العاده‌ای را نیز در اختیار شما قرار دهند.

 

جمع‌بندی




ایردراپ تپ سواپ (Tap Swap) یک ربات تلگرامی است که به شما اجازه می‌دهد تنها با ضربه‌زدن روی صفحه گوشی تلفن همراه خود یا با انجام یک سری وظایف ساده، ارز دیجیتال رایگان شبکه تحت عنوان تپس (TAPS) را استخراج کنید. در‌واقع، ایردراپ تپ سواپ هم درست مثل بازی نات کوین (Not Coin) یک پلتفرم گیمینگ تپ تو ارن (Tap To Earn) است.

تعداد کاربران تپ سواپ، در حال حاضر به قریب به ۶۵میلیون کاربر رسیده است و اگر‌چه بدقولی‌هایی در‌مورد زمان دقیق لیست‌شدن توکن بومی این پروژه صورت گرفته، اما انتظار می‌رود به زودیِ زود شاهد لیست‌شدن آن در صرافی‌های بزرگی همچون بای‌بیت (ByBit) و بایننس (Binance) باشیم.

تپ سواپ، به‌عنوان یک صرافی غیر‌متمرکز (DEX) روی شبکه سولانا راه‌اندازی شده اما اکنون تیم توسعه‌دهنده اعلام کرده‌اند که عرضه توکن خود را روی شبکه تون (TON) انجام خواهند داد.

بازی از بخش‌های مختلفی تشکیل شده که نحوه ورود به آن، استخراج توکن رایگان تپ سواپ و بخش‌های مختلفش به تفصیل در متن مقاله پرداخته شده است؛ ضمن آنکه می‌توانید لینک دریافت کد تپ سواپ را نیز در متن مشاهده کنید.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn