کد خبر : 28298
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۴

چراغ سبز پرسپولیس به جدایی عبدالکریم حسن؟

چراغ سبز پرسپولیس به جدایی عبدالکریم حسن؟

به گزارش روزپلاس، «العربی بزودی عبدالکریم حسن را رونمایی می‌کند»، این گزارش امروز (یکشنبه) نشریه الرایه قطر از توافق باشگاه العربی با پرسپولیس است.العربی پیشنهادی 1.5 میلیون دلاری معادل نزدیک به 90 میلیارد تومان به پرسپولیس داد. عبدالکریم حسن یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد ولی خواهان بازگشت به کشورش است.به همین خاطر از

چراغ سبز پرسپولیس به جدایی عبدالکریم حسن؟

به گزارش روزپلاس، «العربی بزودی عبدالکریم حسن را رونمایی می‌کند»، این گزارش امروز (یکشنبه) نشریه الرایه قطر از توافق باشگاه العربی با پرسپولیس است.العربی پیشنهادی 1.5 میلیون دلاری معادل نزدیک به 90 میلیارد تومان به پرسپولیس داد.

عبدالکریم حسن یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد ولی خواهان بازگشت به کشورش است.به همین خاطر از سوی باشگاه العربی و الوکره پیشنهاد دریافت کرده و مدیران پرسپولیس در حال بررسی این پیشنهادات هستند.

نشریه معتبر قطری می‌نویسد که هیئت اعزامی باشگاه العربی به تهران با طرف ایرانی به توافق رسیده و بزودی حسن در العربی رونمایی می شود.بر اساس گزارش رسانه قطری، عبدالکریم حسن می تواند از کناره ها خط هجومی العربی را تقویت کند و مهره ای تاثیرگذار در ترکیب تیم خواهد بود.

منبع

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn