کد خبر : 28596
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۳

رکوردشکنی باورنکردنی! من نفرت‌انگیز از شرک و داستان اسباب‌بازی‌ها پیشی گرفت

رکوردشکنی باورنکردنی! من نفرت‌انگیز از شرک و داستان اسباب‌بازی‌ها پیشی گرفت

به گزارش بازیگر 360 ، مجموعه انیمیشن «من نفرت‌انگیز» با عبور از مرز 5 میلیارد دلار فروش در باکس آفیس جهانی، به پرفروش‌ترین مجموعه انیمیشنی تاریخ سینما تبدیل شد. مجموعه انیمیشن “من نفرت‌انگیز” به پرفروش‌ترین مجموعه انیمیشنی تاریخ سینما تبدیل شد این دستاورد بزرگ برای این مجموعه نسبتا جوان، نشان‌دهنده محبوبیت فوق‌العاده آن در بین

به گزارش بازیگر 360 ، مجموعه انیمیشن «من نفرت‌انگیز» با عبور از مرز 5 میلیارد دلار فروش در باکس آفیس جهانی، به پرفروش‌ترین مجموعه انیمیشنی تاریخ سینما تبدیل شد.

مجموعه انیمیشن “من نفرت‌انگیز” به پرفروش‌ترین مجموعه انیمیشنی تاریخ سینما تبدیل شد

این دستاورد بزرگ برای این مجموعه نسبتا جوان، نشان‌دهنده محبوبیت فوق‌العاده آن در بین مخاطبان سراسر جهان است. «من نفرت‌انگیز» در حال حاضر رکورد فروش عناوین کلاسیکی مانند «شرک» و «داستان اسباب‌بازی‌ها» را نیز پشت سر گذاشته است.

انتظار می‌رود که چهارمین قسمت این مجموعه نیز در دومین هفته اکران خود، با فروش بیش از 200 میلیون دلار در آمریکا و 300 میلیون دلار در بازار جهانی، صدرنشین باکس آفیس باقی بماند.

مجموعه «من نفرت‌انگیز» در سال 2010 با اولین قسمت خود آغاز شد و به سرعت به یکی از محبوب‌ترین انیمیشن‌های تاریخ تبدیل شد. این فیلم با معرفی شخصیت منفی «گرو» (با صداپیشگی استیو کارل) و مینیون‌های دوست‌داشتنی‌اش، مورد استقبال تماشاگران در سراسر جهان قرار گرفت.

موفقیت این مجموعه آنقدر چشمگیر بود که تاکنون دو قسمت فرعی (اسپین‌آف) با محوریت مینیون‌ها نیز ساخته شده است. قسمت پنجم «من نفرت‌انگیز» و قسمت سوم مینیون‌ها نیز در حال حاضر در دست ساخت هستند.

در مقایسه با سایر مجموعه‌های انیمیشنی پرفروش، «من نفرت‌انگیز» با وجود هزینه ساخت نسبتاً پایین، عملکردی فوق‌العاده داشته است. برای مثال، کل مجموعه «شرک» 4 میلیارد دلار، چهار قسمت «داستان اسباب‌بازی‌ها» 3.2 میلیارد دلار و دو قسمت «Frozen» 2.7 میلیارد دلار در باکس آفیس جهانی فروخته‌اند.

نکته قابل توجه دیگر این است که هیچکدام از فیلم‌های «من نفرت‌انگیز» تاکنون نقدهای منفی دریافت نکرده‌اند. اولین قسمت این مجموعه با 80 درصد رضایت منتقدان در سایت Rotten Tomatoes، همچنان محبوب‌ترین عضو این خانواده محسوب می‌شود.

این رکوردشکنی، نشان‌دهنده قدرت انیمیشن‌های Illumination Entertainment و جایگاه ویژه آن‌ها در قلب مخاطبان سینما است. بدون شک، «من نفرت‌انگیز» به روند موفقیت خود در سال‌های آینده نیز ادامه خواهد داد.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn