کد خبر : 28621
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۵

اسپارتاکوس دوباره زنده شد؛ این بار در “خانه آشور”

اسپارتاکوس دوباره زنده شد؛ این بار در “خانه آشور”

به گزارش بازیگر 360 ، شبکه Starz از بازیگران سریال جدید «اسپارتاکوس: خانه آشور» رونمایی کرد. ستاره‌های جدید در دنیای اسپارتاکوس! این سریال که دنباله‌ای بر سریال محبوب «اسپارتاکوس» محسوب می‌شود، با حضور ستارگانی مانند نیک تارابی، گراهام مک‌تاویش، تنیکا دیویس، جامایکا ووگان، ایوانا باکرو و… به روی آنتن خواهد رفت. نیک تارابی در نقش

به گزارش بازیگر 360 ، شبکه Starz از بازیگران سریال جدید «اسپارتاکوس: خانه آشور» رونمایی کرد.

ستاره‌های جدید در دنیای اسپارتاکوس!

این سریال که دنباله‌ای بر سریال محبوب «اسپارتاکوس» محسوب می‌شود، با حضور ستارگانی مانند نیک تارابی، گراهام مک‌تاویش، تنیکا دیویس، جامایکا ووگان، ایوانا باکرو و… به روی آنتن خواهد رفت.

نیک تارابی در نقش آشور، شخصیت اصلی داستان، ایفای نقش می‌کند. او در سریال قبلی اسپارتاکوس نیز حضور داشت و حالا در این سریال جدید، داستان زندگی آشور را پس از زنده ماندن از نبرد با اسپارتاکوس روایت می‌کند.

گراهام مک‌تاویش، بازیگر سریال «ویچر»، در نقش کوریس، مربی گلادیاتورها، به تارابی می‌پیوندد. تنیکا دیویس نیز نقش گلادیاتوری زن را بازی می‌کند که مصمم است از همتایان مرد خود پیشی بگیرد.

جامایکا ووگان در نقش هیلارا، برده جوانی که عاشق آشور است، ایفای نقش می‌کند. ایوانا باکرو هم در نقش برده‌ای دیگر که رقیب هیلارا در عشق به آشور است، به جمع بازیگران این سریال اضافه شده است.

جردی وبر، کلاودیا بلک، ایندیا شاو اسمیت و لی گیل از دیگر بازیگران این سریال هستند.

استیون اس. دی‌نایت، خالق سریال اسپارتاکوس، وظیفه ساخت این سریال جدید را نیز بر عهده دارد. او پس از اتمام پروژه فعلی خود در نیوزلند، به عنوان نویسنده، تهیه‌کننده و شورانر به این سریال ده قسمتی بازخواهد گشت.

انتظار می‌رود سریال «اسپارتاکوس: خانه آشور» به زودی توسط شبکه Starz پخش شود.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn