کد خبر : 29212
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۴

آیا ترور نافرجام، ریاست جمهوری ترامپ را قطعی کرد؟

آیا ترور نافرجام، ریاست جمهوری ترامپ را قطعی کرد؟

شایانیوز؛ مدت زمان زیادی از جنجال تلاش برای ترور رئیس جمهور سابق آمریکا دونالد ترامپ نمی گذرد. رویدادی که با بازتاب های گسترده بین المللی رو به رو شد و ترامپ از آن جان سالم به در برد. بر اساس تصاویر منتشر شده، ترامپ در نتیجه تلاش برای ترور خود آسیب های سطحی برداشته و

شایانیوز؛ مدت زمان زیادی از جنجال تلاش برای ترور رئیس جمهور سابق آمریکا دونالد ترامپ نمی گذرد. رویدادی که با بازتاب های گسترده بین المللی رو به رو شد و ترامپ از آن جان سالم به در برد. بر اساس تصاویر منتشر شده، ترامپ در نتیجه تلاش برای ترور خود آسیب های سطحی برداشته و البته که به تازگی در پیامی اعلام کرده که پُر قدرت تر از همیشه به کارزار انتخاباتی خود ادامه خواهد داد.

به گزارش شایانیوز؛ در این راستا، شمار قابل توجهی از ناظران و تحلیلگران اقدام به طرح یک تئوری در مورد ماجرای تلاش برای ترور ترامپ می کنند. آن ها بر این باورند که این موضوع یک مساله نمایشی بوده که خودِ ترامپ و حزب جمهوریخواه آن را ترتیب داده اند و از رهگذر آن به دنبال افزایش شانس خود در انتخابات ریاست جمهوری سال 2024 آمریکا بوده اند.

در این رابطه، برخی تحلیلگران به طور خاص به این مساله اشاره دارند که ترامپ در این قبیل بازیها استاد است و پیشتر هم نشان داده که می تواند با خلق موقعیت های اینچنینی منافع خود را به بهترین نحو ممکن تامین کند. به طور خاص در زمان انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا بود که ترامپ با استفاده از حربه های تبلیغاتی و رسانه ای توانست راه خود به کاخ سفید را هموار کند. در آن زمان، ترامپ گاه و بیگاه با جنجال سازی های خود در شبکه سی ان ان ظاهرا می شد و بخش قابل توجهی از توجهات مردم آمریکا را به سمت خود جلب می کرد. در این رابطه گزارش ها و مقالات مختلفی نوشته شده و از آن به مثابه زیرکی ترامپ و تیم انتخاباتی او یاد شده که هر کاری می کردند تا سی ان ان تمرکزی ویژه را بر آن ها داشته باشد.

ترامپ

یکی از تاکتیک های آن ها در آن زمان این بود که حملات صریح و مستقیمی را به سی ان ان انجام می دادند و آن را به وضوح فیک نیوز خطاب می کردند. معادله ای که نوعی جدل و درگیری را میان دو طرف ایجاد کرد و برنده نهایی این مساله نیز شخص دونالد ترامپ بود. حال در وضعیت کنونی نیز ترامپ با جلب توجهات رسانه ای به دنبال کسب هر چه بیشتر آرا مردم از طریق رویدادهایی نظیر یک نمایش به عنوان تلاش برای ترور خودش است. موضوعی که به هیچ عنوان از ترامپ و یاران و متحدان او بعید نیست.

در این رابطه در روزهای اخیر برخی به طور خصا این سوال را مطرح می کنند که چطور یک نفر مسلح می تواند خود را به نزدیکی رئیس جمهور اسبق آمریکا برساند و برای ترور او تلاش کند؟ پروتکل های خاص امنیتی در این شرایط به چه کار می آیند و چرا رعایت نشده اند؟ البته که سوال ها در این رابطه به مراتب بیشتر از این حرف ها هستند.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn