کد خبر : 30456
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۷

موتور نقل و انتقالاتی پرسپولیس روشن شد

موتور نقل و انتقالاتی پرسپولیس روشن شد

باشگاه پرسپولیس شب گذشته از اولین خرید خود رونمایی کرد. ایوب العملود بازیکن مطرح مغرب در نهایت با پرسپولیس به توافق رسید و فصل آتی در این تیم بازی خواهد کرد و گفته می‌شود وی گرانترین بازیکن راست پا در لیگ برتر فوتبال خواهد بود. از سوی دیگر گفته می‌شود علی علیپور در گفتگوی تلفنی

باشگاه پرسپولیس شب گذشته از اولین خرید خود رونمایی کرد.

ایوب العملود بازیکن مطرح مغرب در نهایت با پرسپولیس به توافق رسید و فصل آتی در این تیم بازی خواهد کرد و گفته می‌شود وی گرانترین بازیکن راست پا در لیگ برتر فوتبال خواهد بود.

از سوی دیگر گفته می‌شود علی علیپور در گفتگوی تلفنی با درویش توافق کرده است و به زودی با سرخپوشان قرارداد خود را امضاء خواهد کرد.

فرشاد احمد زاده در تلاش است تا سپاهان را مجاب کند رضایتنامه اش را برای تیم فوتبال پرسپولیس صادر کند و از لحاظ مالی با این تیم به توافق رسیده است.

گئورگی گولسیانی مدافع گرجی پرسپولیس نیز روز گذشته با سرخپوشان برای یک فصل دیگر توافق کرد و در پرسپولیس خواهد ماند.

درویش مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در امروز و فردا روز‌های پرکاری خواهد داشت چرا که استقلال به دنبال علی علیپور و فرشاد احمد زاده است واین جدال باید دید به سود کدام تیم پر طرفدار پایتخت تمام می‌شود؟

پرسپولیس همچنین یک هافبک طراح مغربی را نیز زیر نظر دارد و در صورت توافق با این بازیکن ۲۳ ساله شاید یکی از برترین بازیکنان خارجی لیگ برتر نام بگیرد.

پرسپولیس قصد دارد روز‌های عقب افتاده در نقل وانتقالات و از دست دادن بازیکنان بزرگ را با جذب مهره‌های صاحب نام جبران کند.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn