کد خبر : 30782
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۱

گلزن عراقی به تراکتور پیوست

گلزن عراقی به تراکتور پیوست

بازیکن تیم ملی فوتبال عراق با قراردادی ۲ ساله به تراکتور تبریز پیوست. پس از مذاکره سعید مظفری‌زاده سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور مهند علی مهاجم ۲۴ ساله تیم ملی فوتبال عراق با عقد قراردادی ۲ ساله به تراکتور پیوست. مهند علی سابقه پوشیدن پیراهن تیم‌های الشرطه و الکهربا در لیگ عراق، الدحیل و السیلیه در

بازیکن تیم ملی فوتبال عراق با قراردادی ۲ ساله به تراکتور تبریز پیوست.

پس از مذاکره سعید مظفری‌زاده سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور مهند علی مهاجم ۲۴ ساله تیم ملی فوتبال عراق با عقد قراردادی ۲ ساله به تراکتور پیوست.

مهند علی سابقه پوشیدن پیراهن تیم‌های الشرطه و الکهربا در لیگ عراق، الدحیل و السیلیه در لیگ قطر، پورتیموننزه در لیگ پرتغال و آریس سالونیک در لیگ یونان را در کارنامه دارد.

او  به عنوان پدیده فوتبال عراق خیلی زود لژیونر شد و توانست در لیگ پرتغال، قطر و یونان بازی کند. او بار دیگر به دوران اوج خود بازگشته؛ به طوری که فصل گذشته ۱۶ گل در لیگ برتر عراق به ثمر رساند و پای ثابت اردوهای تیم ملی کشورش هم بود.

ملی پوش عراقی در جام ملت‌های آسیا و مقدماتی جام جهانی حضور داشت و این بار فوتبال ایران و باشگاه پرطرفدار تراکتور را در ادامه مسیر حرفه‌ای خود انتخاب کرده است.

این مهاجم در ۴۸ بازی ملی نیز آمار  ۲۰ گل زده از خود برجای گذاشته است.

 

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn