کد خبر : 30963
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۱

شبکه FX از پایان فیلم‌برداری Alien خبر داد

شبکه FX از پایان فیلم‌برداری Alien خبر داد

به گزارش بازیگر 360 ، فیلم‌برداری سریال Alien (بیگانه) شبکه FX که با تأخیرهای متعددی روبرو شده بود، سرانجام به پایان رسید. فیلم‌برداری سریال Alien شبکه FX به پایان رسید: پیش‌درآمدی برای نبرد الن ریپلی با زنومورف تعدادی از عوامل تولید این سریال تصاویری از جشن پایان فیلم‌برداری را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشتند

به گزارش بازیگر 360 ، فیلم‌برداری سریال Alien (بیگانه) شبکه FX که با تأخیرهای متعددی روبرو شده بود، سرانجام به پایان رسید.

فیلم‌برداری سریال Alien شبکه FX به پایان رسید: پیش‌درآمدی برای نبرد الن ریپلی با زنومورف

تعدادی از عوامل تولید این سریال تصاویری از جشن پایان فیلم‌برداری را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشتند و سیدنی چندلر، بازیگر نقش اصلی و دانا گونزالس، فیلم‌بردار سریال نیز با انتشار پست‌های جدیدی در اینستاگرام، اتمام مراحل فیلم‌برداری را تأیید کردند.

جان لندگراف، رئیس شبکه FX، در اواخر سال ۲۰۲۰ اعلام کرد که وقایع این سریال در سیاره زمین و تقریباً ۷۰ سال آینده این سیاره اتفاق می‌افتد. این سریال به عنوان پیش‌درآمدی برای اولین فیلم از مجموعه بیگانه به کارگردانی ریدلی اسکات محسوب می‌شود و داستان آن حدود ۳۰ سال پیش از نبرد الن ریپلی با موجود فضایی زنومورف روایت خواهد شد.

نوآ هاولی، نویسنده و شورانر سریال، در مورد داستان این سریال جزئیاتی را فاش نکرده است، اما به نظر می‌رسد که با یک پیش‌درآمد جذاب برای فیلم Alien روبرو خواهیم بود.

الکس لاوتر، سیدنی چندلر، کیت یانگ، ساموئل بلنکین، اسی دیویس، آدراش گوراو، تیموتی اولفینت و دیوید ریسدال از جمله بازیگران این سریال هستند.

نوآ هاولی، ریدلی اسکات، دانا گونزالس و کریس لوونستاین نیز به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی در این پروژه حضور دارند.

هنوز تاریخ دقیق پخش سریال Alien اعلام نشده است، اما طرفداران این مجموعه علمی تخیلی بی‌صبرانه منتظر تماشای این سریال جدید هستند.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn