کد خبر : 31112
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۹

چهارشنبه‌های پرماجرا با «داریوش»: سریالی جدید در فیلم‌نت!

چهارشنبه‌های پرماجرا با «داریوش»: سریالی جدید در فیلم‌نت!

به گزارش بازیگر 360 ، سریال «داریوش» به کارگردانی هادی حجازی‌فر و با بازی او و سحر دولتشاهی، ژیلا شاهی، مهرداد صدیقیان و جمعی دیگر از بازیگران، از امروز چهارشنبه‌ها ساعت ۸ صبح در فیلم‌نت پخش می‌شود. «داریوش» با بازی هادی حجازی‌فر و سحر دولتشاهی از امروز در فیلم‌نت! «داریوش» داستانی اجتماعی و دراماتیک را

به گزارش بازیگر 360 ، سریال «داریوش» به کارگردانی هادی حجازی‌فر و با بازی او و سحر دولتشاهی، ژیلا شاهی، مهرداد صدیقیان و جمعی دیگر از بازیگران، از امروز چهارشنبه‌ها ساعت ۸ صبح در فیلم‌نت پخش می‌شود.

«داریوش» با بازی هادی حجازی‌فر و سحر دولتشاهی از امروز در فیلم‌نت!

«داریوش» داستانی اجتماعی و دراماتیک را روایت می‌کند که در آن، هادی حجازی‌فر در نقش داریوش، پس از سال‌ها فرار از ایران به دلیل اشتباهی که در گذشته مرتکب شده، به کشور باز می‌گردد. بازگشت او به ایران، داریوش را در مسیر اتفاقاتی غیرمنتظره قرار می‌دهد و او با چالش‌هایی جدی روبرو می‌شود.

در این سریال، سحر دولتشاهی، ژیلا شاهی، مهرداد صدیقیان، عباس جمشیدی‌فر، رامین راستاد، محسن قصابیان، امیر نوروزی و رایان سرلک نیز در کنار هادی حجازی‌فر به ایفای نقش می‌پردازند.

«داریوش» به نویسندگی و کارگردانی هادی حجازی‌فر و تهیه‌کنندگی نوید محمودی ساخته شده است. این سریال در ۱۳ قسمت تولید شده و فصل اول آن از امروز در فیلم‌نت در دسترس مخاطبان قرار خواهد گرفت.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn