کد خبر : 31170
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۳ - ۱:۴۳

وحشت در نتفلیکس: دافرها با سریال جدید خود بازگشتند

وحشت در نتفلیکس: دافرها با سریال جدید خود بازگشتند

به گزارش بازیگر 360 ، مت و راس دافر، ملقب به برادران دافر، که بیشتر برای ساخت سریال محبوب Stranger Things شناخته می‌شوند، با سریالی ترسناک جدید به نام Something Very Bad Is Going To Happen به نتفلیکس باز می‌گردند. برادران دافر سازندگان Stranger Things با سریالی ترسناک جدید به نتفلیکس باز می‌گردند هیلی زد

به گزارش بازیگر 360 ، مت و راس دافر، ملقب به برادران دافر، که بیشتر برای ساخت سریال محبوب Stranger Things شناخته می‌شوند، با سریالی ترسناک جدید به نام Something Very Bad Is Going To Happen به نتفلیکس باز می‌گردند.

برادران دافر سازندگان Stranger Things با سریالی ترسناک جدید به نتفلیکس باز می‌گردند

هیلی زد بوستون، نویسنده و شورانر سریال‌های Brand New Cherry Flavor و Cabinet of Curiosities، به عنوان شورانر و تهیه‌کننده اجرایی در این سریال جدید حضور خواهد داشت.

برادران دافر نیز به همراه هیلاری لیویت تحت بنر شرکت Upside Down Pictures، وظیفه تهیه‌کنندگی اجرایی این سریال را بر عهده دارند.

Something Very Bad Is Going To Happen یک سریال ترسناک اتمسفریک است که داستان آن در یک عروسی اتفاق می‌افتد. عروس و داماد در هفته منتهی به عروسی متوجه می‌شوند که قرار است با اتفاقات شوم و غیرمنتظره‌ای روبرو شوند.

در حال حاضر، تمرکز اصلی برادران دافر بر روی تکمیل فصل پنجم Stranger Things است و پس از آن به سراغ این پروژه جدید خواهند رفت.

Upside Down Pictures، شرکت متعلق به برادران دافر، پروژه‌های دیگری نیز در دست ساخت دارد، از جمله:

  • The Boroughs: سریالی براساس رمان گرافیکی به همین نام، اثر جفری ادیس و ویل متیوز، که پاییز امسال جلوی دوربین خواهد رفت.
  • Death Note: اقتباسی از مانگا و انیمه محبوب به همین نام.
  • The Talisman: اقتباسی از رمان فانتزی به همین نام، اثر استیون کینگ و پیتر استراوب.

علاوه بر این، طرفداران Stranger Things می‌توانند منتظر تولید و پخش اسپین‌آف این مجموعه نیز باشند. این سریال براساس داستانی از برادران دافر ساخته خواهد شد، اما به احتمال زیاد شخص دیگری وظیفه ساخت آن را بر عهده خواهد گرفت. همچنین انیمیشن سریالی براساس این سریال نیز در دست ساخت است.

انتظار می‌رود فصل پنجم Stranger Things در سال ۲۰۲۵ از نتفلیکس پخش شود.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn