کد خبر : 31429
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۲

مازیار لرستانی

مازیار لرستانی

به گزارش پارسینه پلاس، مازیار لرستانی بازیگر سینما و تلویزیون خبری خوشحال کننده را در جدیدترین استوری خود منتشر نمود که مورد توجه بسیاری از مخاطبان قرار گرفت و پربازدید شد. چندی پیش تصاویری از دیده شدن همای سعادت پرنده افسانه ای در ارتفاعات طالقان منتشرشد که موجی از شادمانی و شگفتی را در فضای مجازی و رسانه‌ها به

به گزارش پارسینه پلاس، مازیار لرستانی بازیگر سینما و تلویزیون خبری خوشحال کننده را در جدیدترین استوری خود منتشر نمود که مورد توجه بسیاری از مخاطبان قرار گرفت و پربازدید شد.

چندی پیش تصاویری از دیده شدن همای سعادت پرنده افسانه ای در ارتفاعات طالقان منتشرشد که موجی از شادمانی و شگفتی را در فضای مجازی و رسانه‌ها به راه انداخت. نه تنها بسیاری از مردم بلکه برخی از چهره ها و بازیگران ایرانی نیز به دیده شدن همای سعادت واکنش نشان داده و آن را خوش یمن برای مردم ایران دانستند. حالا مازیار لرستانی در قالب یک استوری خبر از بچه دار شدن هما پرنده سعادت ایرانی ها را داد و ویدیویی از بچه دار شدن این پرنده را منتشر نمود که بار دیگر موج شادمانی ایرانیان را در پی داشت.

استوری مازیار لرستانی

هما پرنده ای افسانه ای در فرهنگ ایرانی نماد سعادت و خوشبختی است که دیدن آن به ندرت اتفاق می افتد. حافظ، سعدی، فردوسی، مولانا، نظامی گنجوی، صائب تبریزی، خاقانی و اقبال لاهوری در اشعار خود «هما» را مرغی می‌دانسته‌اند که چون پدیدار شود، مردم را به سعادت و کامیابی می‌رساند.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn