کد خبر : 31464
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۳

2 نکته جدید در مورد ترور ترامپ

2 نکته جدید در مورد ترور ترامپ

شایانیوز؛ مدت زمان زیادی از ترور نافرجام دونالد ترامپ رئیس جمهور اسبق آمریکا نمی گذرد. رویدادی که با بازتاب های گسترده داخلی و بین المللی همراه شده و هنوز هم در مورد ماهیت و تبعات و پیامدهای آن تحلیل و تفسیرهای مختلفی منتشر و مطرح می شود. در این رابطه، حتی برخی از صاحب نظران

شایانیوز؛ مدت زمان زیادی از ترور نافرجام دونالد ترامپ رئیس جمهور اسبق آمریکا نمی گذرد. رویدادی که با بازتاب های گسترده داخلی و بین المللی همراه شده و هنوز هم در مورد ماهیت و تبعات و پیامدهای آن تحلیل و تفسیرهای مختلفی منتشر و مطرح می شود. در این رابطه، حتی برخی از صاحب نظران بر این باورند که ترور نافرجام ترامپ شانس او برای انتخاب شدن مجدد به عنوان رئیس جمهور آمریکا را نیز افزایش داده است.

به گزارش شایانیوز؛ با این حال، در مدت اخیر برخی از تحلیلگران این گزاره را نیز مطرح کرده اند که هیچ بعید نیست ماجرای ترور نافرجام ترامپ یک صحنه سازی سیاسی باشد. رویدادی که اتاق فکر حزب جمهوریخواه با اتکا به آـن سعی داشته تا شانس پیروزی ترامپ در انتخابات 2024 این کشور را به نحو قابل توجهی افزایش داده و تقویت کند. در این رابطه، به طور خاص به 2 نکته جدید نیز اشاره می شود.

اولا، باید توجه داشته باشیم که ماجرای ترور نافرجام ترامپ تنها 2 روز قبل از برگزاری کنگره حزب جمهوریخواه برای انتخاب نامزد نهایی این حزب در قالب انتخابات 2024 آمریکا اتفاق افتاده است. رویدادی که برای ترامپ و متحدانش به شدت مهم بوده و آن ها سعی داشتند هرگونه شانسی را ولو کم علیه خود خنثی سازند.

از این رو، با تکیه بر همین مساله برخی از تحلیلگران آمریکایی به این موضوع اشاره داشته اند که هیچ بعید نیست که نمایش ترور ترامپ بر آن بوده تا فضای را برای هرگونه مخالفتی علیه ترامپ در درون حزب جمهرورخواه آمریکا سلب کند و همچنان برتری و موقعیت مسلط ترامپ در حزب جمهوریخواه را حفظ کند.

ترامپ

دوم اینکه برخی تحلیلگران آمریکایی در لحظه ترور ترامپ جزئیاتی را استخراج کرده اند که شانس نمایشی بودن صحنه ترور ترامپ را افزایش داده است. به عنوان مثال یک زن در ویدئوی لحظه ترور ترامپ مشاهده می شود که انگار در حال خط دادن به فرد یا افرادی است. در عین حال، برخی نیز به جزئیات بی نقص عکس های گرفته شده از ترامپ تنها اندکی پس از ترور ناکام وی اشاره می کنند. این تصاویر به نحوی گرفته شده اند که گویی محور اصلی آن ها این بوده که عکس اصلی انتخاباتی ترامپ را ثبت کنند.

موضوعی که ماجرای ترور ترامپ را با اما و اگرهای زیادی همراه کرده است. با این همه، این ترور جنجالی حداقل تا به اینجای کار توانسته شانس ترامپ جهت بازگشت به کاخ سفید را به نحو قابل ملاحظه ای افزایش دهد. موضوعی که حتی مخالفان و رقبای ترامپ نیز به آن اشاره جدی داشته اند و آن را مورد تاکید قرار می دهند.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn