کد خبر : 32327
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۳

عملکرد خوشمزه طارمی، مثل قرمه‌سبزی با گوشت بره!

عملکرد خوشمزه طارمی، مثل قرمه‌سبزی با گوشت بره!

مهدی طارمی در نخستین آزمون خود با اینتر، خوش درخشید. ستاره ایرانی نراتزوری موفق شد با به ثمر رساندن دو گل، یک پاس گل نیز بدهد و برابر نائب قهرمان فصل گذشته سوئیس که چند روز دیگر قرار است در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان اروپا به میدان برود، عملکرد بسیار خوبی داشت. دو روزنامه بزرگ ایتالیا


مهدی طارمی در نخستین آزمون خود با اینتر، خوش درخشید. ستاره ایرانی نراتزوری موفق شد با به ثمر رساندن دو گل، یک پاس گل نیز بدهد و برابر نائب قهرمان فصل گذشته سوئیس که چند روز دیگر قرار است در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان اروپا به میدان برود، عملکرد بسیار خوبی داشت.

دو روزنامه بزرگ ایتالیا یعنی لا گاتزتا دلو اسپورت و همچنین توتو اسپورت، در شماره های امروز خود، به گزارشی از بازی دوستانه دیروز اینتر پرداخته و از آمادگی بالای مهدی طارمی و درخشش در جدال روز گذشته، به وجد آمده اند.

روزنامه توتو اسپورت که از تیتر “طارمی مسحور می‌کند” استفاده کرده، در ابتدای گزارش خود نوشته است: طارمی در اولین آزمون فصل، لوگانو را شکست داد. اودو گل زد و یک پاس گل داد. این مهاجم با هماهنگی در بازی با هم‌تیمی‌هایش و وضعیت بدنی عالی، اینزاگی را تحت تأثیر قرار داد.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn