کد خبر : 32580
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ تیر ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۴

صابر ابر با گریم سنگین و نقشی متفاوت در فیلم «یادگار جنوب»

صابر ابر با گریم سنگین و نقشی متفاوت در فیلم «یادگار جنوب»

به گزارش بازیگر 360 ، صابر ابر، بازیگر نام‌‌آشنا، با انتشار تصاویری از گریم متفاوت خود در فیلم سینمایی «یادگار جنوب»، به کارگردانی حسین دوماری و پدرام پورامیری، از چالش‌ها و جذابیت‌های این نقش رونمایی کرد. صابر ابر با گریم متفاوت در فیلم «یادگار جنوب» ابر در این فیلم نقشی متفاوت را ایفا می‌کند که

به گزارش بازیگر 360 ، صابر ابر، بازیگر نام‌‌آشنا، با انتشار تصاویری از گریم متفاوت خود در فیلم سینمایی «یادگار جنوب»، به کارگردانی حسین دوماری و پدرام پورامیری، از چالش‌ها و جذابیت‌های این نقش رونمایی کرد.

صابر ابر با گریم متفاوت در فیلم «یادگار جنوب»

ابر در این فیلم نقشی متفاوت را ایفا می‌کند که ظاهری کاملاً غافلگیرکننده و دور از انتظار برای مخاطبان دارد.

صابر ابر با گریم متفاوت در فیلم «یادگار جنوب» صابر ابر با گریم متفاوت در فیلم «یادگار جنوب» صابر ابر با گریم متفاوت در فیلم «یادگار جنوب»

گریم سنگین و حجیم ابر در این فیلم، چهره‌ای کاملاً جدید از او را به نمایش می‌گذارد و نشان‌دهنده جسارت و تعهد این بازیگر به نقش‌آفرینی‌های متفاوت و چالش‌برانگیز است.

او در بخشی از یادداشتی که به همراه این تصاویر منتشر کرده، به سختی‌ها و جذابیت‌های این نقش اشاره کرده و نوشته است:

«خلاصه که سینما برای من نقاشی جدیدی‌ست که گاه در نوری جلوه میکند و گاه نه! “یادگار جنوب” تجربه ای متفاوت بود از جنسِ نابِ سینما، سفری سخت و نفس گیر در گرمای طاقت فرسای جنوب و گریم هایی سنگین و چندین ساعته که هر بار مرا به دنیایی دیگر رهسپار می کرد. دنیایی از جنسِ رنج و امید، از جنسِ فداکاری و عشق، از جنسِ ایثار و از خودگذشتگی.

در این مسیر پر پیچ و خم، همدلی و همراهیِ عوامل این فیلم، از کارگردان و تهیه کننده گرفته تا گریمور و طراح لباس و همه و همه، یاریگر من بود و صبر و حوصله شان، انگیزه ام را دو چندان می کرد.

“یادگار جنوب” برای من فقط یک فیلم نیست، بلکه سفری بود به اعماق وجودم و تجربه ای ناب از جنسِ سینما که هرگز فراموشش نخواهم کرد.»

انتشار این تصاویر و یادداشت صابر ابر، بازتاب‌های گسترده‌ای در میان کاربران فضای مجازی داشته و بسیاری از مردم با ابراز نظرات خود، از گریم متفاوت و جسارت این بازیگر در انتخاب نقش‌های چالش‌برانگیز قدردانی کرده‌اند.

بدون شک، حضور صابر ابر در این فیلم با این گریم سنگین و متفاوت، می‌تواند یکی از نکات برجسته «یادگار جنوب» باشد و تماشاگران را با چهره‌ای جدید از این بازیگر توانمند روبه‌رو کند.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn