کد خبر : 32639
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۹

چراغ سبز دقیقی به جذب سربازها؛ سرمربی ملوان به دنبال جذب آقای گل لیگ یک

چراغ سبز دقیقی به جذب سربازها؛ سرمربی ملوان به دنبال جذب آقای گل لیگ یک

به نظر می‌رسد ملوان بندرانزلی با سیمایی متفاوت در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر حضور پیدا می‌کند.

به نظر می‌رسد ملوان بندرانزلی با سیمایی متفاوت در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر حضور پیدا می‌کند.

به گزارش فوتبال 360، ملوان بندرانزلی در لیگ بیست‌وسوم جزو تیم‌های شگفتی‌ساز و موفق بود و شاگردان مهدی تارتار توانستند در 30 مسابقه، 41 امتیاز به‌دست آورند و در رتبه ششم به کار خود در فصل اخیر لیگ برتر پایان دادند؛ آن‌هم در حالی‌که موقعیت ایستاده در جدول، بهترین جایگاه ملوان در تاریخ لیگ برتر محسوب می‌شد. بعد از پایان فصل و برای حضور در فصل 04-1403، رایزنی‌های مدیران باشگاه ملوان با مهدی تارتار برای همکاری بی‌ثمر بود و توافقی حاصل نشد تا تارتار سکان هدایت گل‌گهر سیرجان را برعهده بگیرد.

ملوانی‌ها بعد از عدم توافق با مهدی تارتار به سراغ استخدام سعید دقیقی رفتند و با این سرمربی جوان و موفق به توافق رسیدند؛ آن‌هم در حالی‌که دقیقی هم در فصل گذشته موفق به شگفتی‌ساز شد و در اولین فصل حضور شمس‌آذر در لیگ برتر، همراه این تیم توانست 42 امتیاز به‌دست آورد که 3 امتیاز از یشمی‌پوشان کسر شد و آن‌ها با 39 امتیاز در رتبه هشتم جدول به کارشان پایان دادند. بعد از حضور دقیقی در ملوان، روند نقل‌وانتقالاتی این تیم براساس خواسته‌های این سرمربی جوان در حال پیگیری است و آنچه حساب ملوان را از 15 تیم دیگر لیگ برتری جدا می‌کند، امکان جذب بازیکن سرباز برای انزلی‌چی‌ها است که باعث شد تا فهرست ملوان با حضور ستاره‌های نامدار تقویت شود.

سربازها به صف شدند

مجید عیدی در کنار پویا پورعلی، میلاد سرلک و محمدرضا سلیمانی بازیکنانی هستند که جدایی‌شان از ملوان قطعی شده و گفته می‌شود احتمالاً به‌زودی همکاری ملوانی‌ها با مهران احمدی و پدرام قاضی‌پور هم به پایان می‌رسد. در نقطه مقابل، نه‌تنها همکاری‌ها با حبیب فرعباسی، رضا جعفری و محمد عمری به عنوان بازیکن سرباز ادامه دارد بلکه در روزهای گذشته ستاره‌های نامداری همچون امید نورافکن در قامت بازیکن سرباز خود را به کادرفنی جدید ملوان بندرانزلی معرفی کرده‌اند.

نورافکن تنها بازیکن سربازشده محسوب نمی‌شود و در کنار او، رضا میرزایی وینگر راست پیشین استقلال در کنار یونس اکبرپور، مدافع چپ فصل گذشته آلومینیوم اراک و البته علیرضا جعفرپور، دروازه‌بان پیشین شمس‌آذر قزوین به جمع شاگردان سعید دقیقی در ملوان اضافه شده‌اند. ضمن آنکه گفته می‌شود طی روزهای آتی انتقال ابوالفضل جلالی به ملوان هم رسمی می‌شود و برترین گل‌ساز فصل گذشته لیگ برتر هم در قامت بازیکن سرباز بعد از تمدید قراردادش با استقلال به جمع شاگردان دقیقی اضافه می‌شود.

آقای گل لیگ یک، اولین خرید غیرسرباز ملوان؟

علیرضا جعفرپور، رضا میرزایی، امید نورافکن و یونس اکبرپور ورودی‌های ملوان در بازار تابستانه محسوب می‌شوند که احتمالاً به‌زودی ابوالفضل جلالی هم به جمع‌شان ملحق خواهد شد اما هر 5 بازیکن به منظور گذراندن دوران سربازی خود به ملوان پیوسته‌اند. گفته می‌شود در کنار جذب بازیکنان سرباز، سعید دقیقی به دنبال آن است تا فهرست تیمش را با جذب مهره‌های کمتر شناخته‌شده و جویای‌نام تقویت کند و در سودای آن است تا شگفتی‌سازی فصل گذشته در شمس‌آذر را این‌بار با ملوان بندرانزلی تجربه کند.

رضا رضایی، یکی از بازیکنان معرفی‌شده از سوی سعید دقیقی به مدیران باشگاه ملوان بندرانزلی است. رضایی فصل گذشته در تیم نفت مسجدسلیمان حضور داشت و با وجود آنکه نفتی‌ها در کورس صعود به لیگ برتر نبودند، این ستاره 28 ساله موفق شد در قامت برترین گلزن لیگ آزادگان به کارش پایان بدهد؛ به‌طوری‌که او توانست 20 گل برای نفت به‌ثمر برساند و بالاتر از حمیدرضا طاهرخانیِ 12 گله، برترین گلزن لیگ دسته اول شد. گفته می‌شود مذاکرات اولیه با او مثبت پیش رفته و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، طی روزهای آتی در نقش جانشین محمدرضا سلیمانی، رضا رضایی به عضویت تیم ملوان بندرانزلی در خواهد آمد.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn