کد خبر : 34450
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱:۲۱

جزئیات وام ۵۰۰ میلیون تومانی بدون ضامن

جزئیات وام ۵۰۰ میلیون تومانی بدون ضامن

به گزارش صد آنلاین، طرح اعتبار ملی، یکی از طرح‌های تسهیلاتی جدید بانک ملی است که برای دریافت به ضامن نیاز ندارد و رتبه اعتباری وام‌گیرنده، ضامن وی است. متقاضیان می‌توانند در این طرح با افتتاح حساب و ایجاد میانگین حساب سه تا ۱۸ ماهه، تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان وام با نرخ سود ۱۴

به گزارش صد آنلاین، طرح اعتبار ملی، یکی از طرح‌های تسهیلاتی جدید بانک ملی است که برای دریافت به ضامن نیاز ندارد و رتبه اعتباری وام‌گیرنده، ضامن وی است. متقاضیان می‌توانند در این طرح با افتتاح حساب و ایجاد میانگین حساب سه تا ۱۸ ماهه، تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان وام با نرخ سود ۱۴ درصدی دریافت کنند.

 

 

چه کسانی مشمول دریافت وام ۵۰۰ میلیونی بانک ملی هستند؟

همه مراحل درخواست وام اعتبار ملی در سامانه بام بانک ملی صورت می‌پذیرد و متقاضی برای دریافت این وام، نیازی به حضور در شعب بانک ملی ندارد. در صورتی که در این بانک حساب سپرده قرض الحسنه افتتاح و برای سه تا ۱۸ ماه میانگین حساب ایجاد کرده باشید، همچنین به بانک بدهکار نباشید و چک برگشتی نداشته باشید، مشمول شرایط دریافت این وام هستید.

 

 

شرایط بازپرداخت وام اعتبار ملی

سقف مبلغ پرداخت وام اعتبار ملی بانک ملی ۵۰۰ میلیون تومان و نرخ سود آن ۱۴ درصد است. حداکثر زمان بازپرداخت این وام ۳۶ ماه است. در صورت اخذ وام ۵۰۰ میلیون تومانی با دوره بازپرداخت ۳۶ ماهه، وام‌گیرنده باید ماهانه مبلغ ۱۷ میلیون و ۸۸ هزار تومان قسط بپردازد. به این ترتیب، در پایان این دوره بازپرداخت سه ساله، مجموع اصل وام و اقساط آن به ۶۱۵ میلیون و ۳۴۷ هزار تومان می‌رسد.

 

 

پرداخت اقساط بانک ملی

پرداخت اقساط بانک ملی از روش های متعدد و گوناگون مانند مراجعه به سامانه بام و پیشگامان پویا و یا اپلیکیشن های بله و ایوا امکان پذیر است. همچنین این بانک امکان پرداخت اقساط تسهیلات را از طریق تلفن فراهم کرده است و از ساده ترین راه های بازپرداخت اقساط می توان به استفاده از شماره تسهیلات اشاره کرد.

بانک ملی از جمله بانک های عامل است که با سابقه طولانی و درخشان خود سال ها است به مشتریان خدمات مختلفی را ارائه می دهد. از مهم ترین خدمات این بانک می توان به اعطای وام و تسهیلات اشاره کرد و بدیهی است که وام گیرندگان پس از دریافت تسهیلات مورد نظر خود باید در زمان مقرر اقدام به بازپرداخت اقساط آن کنند و بانک ملی جهت سهولت انجام این امر تدابیری را اندیشیده است.

بانک ملی روش های گوناگونی را برای پرداخت اقساط تهسیلات خود از سوی مشتریان طراحی کرده است. این روش ها از مراجعه حضوری به شعب بانک تا پرداخت از طریق اینترنت بانک متفاوت است.

بنابراین این موضوع که مشتریان بانک ملی و وام گیرندگان از روش های پرداخت اقساط خود آگاهی داشته باشند اهمیت زیادی داشته و کمک می کند تا در زمان تعیین شده به سادگی بدهی خود به بانک را تسویه نمایند.

در این مقاله به معرفی سامانه پرداخت اقساط بانک ملی و نحوه پرداخت اقساط با سامانه بام و سایت bmcc.ir از طریق شماره تسهیلات پرداخته شده است و در ادامه نحوه پرداخت اقساط کارت اعتباری بانک ملی و پرداخت تسهیلات از طریق تلفن بررسی می شود تا خوانندگان اطلاعات لازم و کافی را در خصوص این موضوع کسب نمایند.

 

سامانه پرداخت اقساط بانک ملی

بانک ملی از دیرباز سعی داشته تا هم زمان با توسعه روش های نوین خدمت رسانی، خدمات مختلفی را به مشتریان خود ارائه دهد. افرادی که اقدام به دریافت انواع وام بانکی می نمایند باید در موعد مقرر اقساط وام خود را تسویه نموده تا مشمول جرایم بانکی نشوند. بنابراین مشخص می شود که راه اندازی سامانه ای جهت پرداخت اقساط وام از سوی بانک ملی اهمیت زیادی دارد.

سامانه پرداخت اقساط بانک ملی از چند سال پیش با آدرس اینترنتی bmicc.ir شروع به کار کرده است. این سامانه خدماتی از جمله مشاهده صورتحساب و پرداخت اقساط، ارتباط با مرکز تماس و درخواست اینترنتی کارت اعتباری را ارائه می دهد تا مشتریان بانک ملی در سریع ترین زمان ممکن به خدمات ذکر شده دسترسی داشته باشند و در صورت بروز مشکل در روند دریافت خدمات نیز با مرکز تماس در ارتباط باشند.

بنابراین سامانه به گونه ای طراحی شده که پاسخگوی اکثر نیاز های مشتریان بانک ملی باشد. لازم به ذکر است که روش های دیگری برای پرداخت اقساط بانک ملی غیر از مراجعه به این سامانه وجود دارد.

 

 

نحوه پرداخت اقساط بانک ملی با سامانه بام

سامانه بام بانک ملی یکی دیگر از سامانه های طراحی شده از سوی بانک ملی جهت خدمت رسانی به مشتریان این بانک است. یکی از خدمات این سامانه که بسیار کارآمد است، پرداخت اقساط با استفاده از آن است. سامانه پرداخت اقساط بانک ملی به آدرس bmicc.ir در بخش قبلی اندیشه معاصر معرفی شد و در این بخش نحوه پرداخت اقساط بانک ملی با سامانه بام شرح داده خواهد شد.

در صورتی که فرد قبلا در این سامانه حساب کاربری نداشته باشد باید ابتدا اقدام به ثبت نام در سامانه بام نماید که در زیر گزینه ورود به سامانه قرار گرفته و با انتخاب آن نیاز به ورود اطلاعاتی مانند کد ملی و شماره تلفن همراه است.پس از ثبت نام و ورود به سامانه بام منویی تحت عنوان تسهیلات/پرداخت اقساط وجود دارد که با انتخاب آن جزئیات و اطلاعات وام های دریافتی از جمله مبلغ تسهیلات، کد تسهیلات، اقساط باقی مانده و زمان سررسید و غیره مشخص شده است و در این بخش کاربر می تواند اقساط تسهیلات خود را پرداخت نماید.

 واریز با شماره تسهیلات

پرداخت اقساط تسهیلات بانک ملی از طریق شماره تسهیلات یکی از روش های ساده و سریع برای تسویه بدهی مشتریان به بانک است. شماره های تسهیلات به دو نوع ۱۳ رقمی و ۷ یا ۸ رقمی تقسیم می شوند. پرداخت اقساط با استفاده از هر یک از انواع شماره تسهیلات روش مختص به خود را دارد. نحوه پرداخت اقساط بانک ملی با شماره تسهیلات ۷ یا ۸ رقمی از طریق سایت بانک ملی به نشانی bmi.ir است.

پس از ورود به سایت اصلی بانک ملی در منوی بالای صفحه بخشی تحت عنوان خدمات بانکی و الکترونیک وجود دارد که گزینه خدمات الکترونیک باید انتخاب شده و سپس از طریق سامانه بام اقدام به پرداخت اقساط کرد.

در صورتی که شماره تسهیلات ۱۳ رقمی باشد، کاربران باید به سامانه سبا به آدرس saba.bmi.ir مراجعه کرده و ابتدا وارد حساب کاربری خود شده و سپس اقدام به پرداخت اقساط تسهیلات نمایند.لازم به ذکر است در صورتی که کاربران برای پرداخت اقساط بانک ملی به شماره تسهیلات خود دسترسی نداشته باشند باید از طریق تماس با شماره ۰۹۶۲۲ و یا مراجعه به شعب بانک ملی این کد را دریافت کنند تا بتوانند در موعد های مقرر نسبت به پرداخت اقساط تسهیلات خود به راحتی از طریق روش های معرفی شده اقدام نمایند.

منبع: بانک اول

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn