کد خبر : 34523
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۵:۱۵

پیگیری مکرر شهید رئیسی برای وام ازدواج تا پیش از شهادت

پیگیری مکرر شهید رئیسی برای وام ازدواج تا پیش از شهادت

به گزارش . ساناپرس،این نماینده مجلس بیان کرد: سال گذشته شهید رئیسی مرتب‌ تذکر می‌داد و دو روز قبل از شهادتشان هم باز برای پرداخت وام ازدواج تاکید کرد‌، بعد از شهادت شهید رئیسی پرداخت تسهیلات کند شد.برای اطلاعات بیشتر ساناپرس را دنبال کنید. پیگیری مکرر شهید رئیسی برای وام ازدواج تا پیش از شهادت پیگیری

به گزارش ساناپرس،این نماینده مجلس بیان کرد: سال گذشته شهید رئیسی مرتب‌ تذکر می‌داد و دو روز قبل از شهادتشان هم باز برای پرداخت وام ازدواج تاکید کرد‌، بعد از شهادت شهید رئیسی پرداخت تسهیلات کند شد.برای اطلاعات بیشتر ساناپرس را دنبال کنید.

پیگیری مکرر شهید رئیسی برای وام ازدواج تا پیش از شهادت

پیگیری مکرر شهید رئیسی برای وام ازدواج تا پیش از شهادت

این نماینده مجلس بیان کرد: سال گذشته شهید رئیسی مرتب‌ تذکر می‌داد و دو روز قبل از شهادتشان هم باز برای پرداخت وام ازدواج تاکید کرد‌، بعد از شهادت شهید رئیسی پرداخت تسهیلات کند شد.

ازدواج

وام ازدواج

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:‌ متاسفانه برخی بانک‌ها به هیچ وجه وام ازدواج پرداخت نمی‌کنند. مثلا الان بانک صادرات وام ازدواج پرداخت نمی‌کند و از طرفی اطلاع داریم که برای کارمندان خودش وام‌هایی را در نظر گرفته است. وی ادامه داد: قبلا بهانه می‌آوردند که «وام ازدواج بار تورمی دارد.»

اما سال‌های قبل طبق گزارشاتی که خود بانک‌ها منتشر کرده بودند، میزان وامی که به کارمندان خود پرداخت کرده بودند از وام ازدواج بیشتر بود. البته وام‌های ازدواج و فرزندآوری ۴ درصد کل تسهیلات را شامل می‌شود؛ لذا این که بار تورمی دارد یک بهانه است.

سال گذشته احمد حاتمی‌یزد، مدیرعامل اسبق بانک صادرات در گفت‌وگو با یکی از رسانه‌ها مدعی شده بود «این تسهیلات تکلیفی که دولت، مجلس و بانک مرکزی بر بانک‌ها تحمیل می‌کنند، می‌تواند موجب ورشکستگی بانک‌ها شود. زیرا ممکن این تسهیلاتی که بانک‌ها به اجبار پرداخت می‌کنند، به بانک بازنگردد و به این ترتیب، سپرده‌های مردم به خطر بیفتد.»در این‌باره رئیس گروه تسهیلات قرض‌الحسنه اداره اعتبارات بانک مرکزی می‌گوید که خوشبختانه میزان بازپرداخت تسهیلات ازدواج از سوی متقاضیانی که وام گرفته‌اند، بسیار مطلوب است و «افرادی که وام‌ها را دریافت کرده و نسبت به پرداخت کاهل بوده‌اند، بسیار کم هستند.»

 

پایان/*

ساناپرس را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

منبع:اندیشه معاصر

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn