کد خبر : 34889
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۰

بازیکن بوسنیایی در استقلال ماندنی شد؟

بازیکن بوسنیایی در استقلال ماندنی شد؟

آلمدین زیلینکیچ وینگر بوسنیایی با وجود شایعاتی مبنی بر احتمال قرض داده شدنش، مورد تایید کادر فنی استقلال قرار گرفته و در این تیم ماندگار خواهد شد. اما ودران کیوسفسکی، دروازه‌بان بوسنیایی که در ابتدای فصل به استقلال پیوست، نتوانسته نظر مساعد کادر فنی را جلب کند و به نظر می‌رسد به زودی از این

آلمدین زیلینکیچ وینگر بوسنیایی با وجود شایعاتی مبنی بر احتمال قرض داده شدنش، مورد تایید کادر فنی استقلال قرار گرفته و در این تیم ماندگار خواهد شد. اما ودران کیوسفسکی، دروازه‌بان بوسنیایی که در ابتدای فصل به استقلال پیوست، نتوانسته نظر مساعد کادر فنی را جلب کند و به نظر می‌رسد به زودی از این تیم جدا خواهد شد.

به گزارش «شایانیوز»   و به نقل از طرفداری؛ هنوز مشخص نیست که کیوسفسکی به صورت قرضی به تیم دیگری منتقل خواهد شد یا قراردادش با استقلال فسخ خواهد شد. این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که برخی در ابتدای فصل تصور می‌کردند استقلال با یک بازیکن بوسنیایی و یک دروازه‌بان مقدونیه‌ای قرارداد بسته است، در حالی که هر دو بازیکن اهل بوسنی و هرزگوین هستند. با جدایی احتمالی کیوسفسکی، استقلال باید در جستجوی یک دروازه‌بان جدید برای فصل آینده باشد.

 

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn