کد خبر : 35087
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۷

ستاره بارسلونا چند ماه خانه نشین شد

ستاره بارسلونا چند ماه خانه نشین شد

عمل جراحی رونالد آرائوخو، مدافع بارسلونا و تیم ملی اروگوئه، با موفقیت انجام شد. این بازیکن برای انجام جراحی به فنلاند رفته بود و از حالا باید ریکاوری خودش را پس از مصدومیت ران پای راست، آغاز کند.  به گزارش «شایانیوز»   و به نقل از طرفداری؛ به نوشته آاس، رونالد آرائوخو برای ریکاوری کامل و

عمل جراحی رونالد آرائوخو، مدافع بارسلونا و تیم ملی اروگوئه، با موفقیت انجام شد. این بازیکن برای انجام جراحی به فنلاند رفته بود و از حالا باید ریکاوری خودش را پس از مصدومیت ران پای راست، آغاز کند. 

به گزارش «شایانیوز»   و به نقل از طرفداری؛ به نوشته آاس، رونالد آرائوخو برای ریکاوری کامل و بازگشت به میادین، به حداقل 4 ماه زمان نیاز دارد. این یعنی سال 2024 عملا برای این بازیکن تمام شده به حساب می‌آید و هانسی فلیک برای بازی گرفتن از این بازیکن، باید تا 2025 صبر کند. 

رونالد آرائوخو در جریان دیدار اروگوئه و برزیل که در یک چهارم نهایی کوپا آمریکا 2024 انجام شد، با این مصدومیت مواجه شد. از آنجا که این آسیب‌دیدگی در بازی‌های تحت نظارت فیفا رخ داده، بارسلونا انتظار دریافت غرامت از سوی فیفا را دارد. غرامت فیفا به بارسلونا حدود 2.5 میلیون یورو برآورد شده است.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn