کد خبر : 35100
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۳

پایان نبرد اسپارتان‌ها! سریال Halo پس از دو فصل لغو شد!

پایان نبرد اسپارتان‌ها! سریال Halo پس از دو فصل لغو شد!

به گزارش بازیگر 360 ، شبکه پارامونت پلاس رسما اعلام کرد که سریال علمی تخیلی “Halo” پس از دو فصل پخش، لغو شده است. این تصمیم پس از پخش فصل دوم سریال در فوریه ۲۰۲۴ گرفته شد. سریال Halo پس از دو فصل توسط پارامونت پلاس لغو شد با وجود لغو شدن توسط پارامونت، هنوز

به گزارش بازیگر 360 ، شبکه پارامونت پلاس رسما اعلام کرد که سریال علمی تخیلی “Halo” پس از دو فصل پخش، لغو شده است. این تصمیم پس از پخش فصل دوم سریال در فوریه ۲۰۲۴ گرفته شد.

سریال Halo پس از دو فصل توسط پارامونت پلاس لغو شد

با وجود لغو شدن توسط پارامونت، هنوز امیدهایی برای ادامه این سریال وجود دارد. منابع نزدیک به پروژه می‌گویند که ایکس‌باکس، 343 Industries و Amblin Television در حال مذاکره با پلتفرم‌های دیگر برای یافتن خانه‌ای جدید برای “Halo” هستند.

در بیانیه‌ای که از سوی پارامونت پلاس منتشر شده، آمده است: “ما به این سریال بلندپروازانه بسیار افتخار می‌کنیم و از شرکای خود در ایکس‌باکس، 343 Industries، Amblin Television، دیوید وینر (شورانر و تهیه‌کننده اجرایی)، تمام بازیگران به رهبری پابلو شرایبر (مستر چیف) و تک تک عوامل تولید به‌خاطر کارهای فوق‌العاده‌شان تشکر می‌کنیم. برای همه آرزوی بهترین‌ها را در آینده داریم.”

343 Industries، توسعه‌دهنده بازی‌های Halo، نیز در بیانیه‌ای جداگانه اعلام کرد: “ما از صمیم قلب از میلیون‌ها طرفداری که Halo را به یک موفقیت جهانی تبدیل کرده‌اند، قدردانی می‌کنیم. همچنان متعهد به گسترش دنیای Halo به روش‌های مختلف در آینده هستیم. از شرکت‌های پارامونت و Amblin به‌خاطر همکاری در به اشتراک گذاشتن دنیای علمی تخیلی Halo با مخاطبان سراسر جهان سپاسگزاریم.”

“Halo” در قرن 26 میلادی روایت می‌شد و داستان نبرد حماسی بشریت با نژادی بیگانه به نام Covenant را دنبال می‌کرد. پابلو شرایبر در نقش مستر چیف، جن تیلور در نقش کورتانا، ناتاشا مک‌الهون در نقش دکتر کاترین هالزی، چارلی مورفی در نقش مکی، شبانه اعظمی در نقش مارگارت پاراگونسکی، بوکیم وودبین در نقش سورن-066، یرین ها در نقش کوان ها، پارانگوسکی در نقش مدیر ONI، الیوی گری در نقش میراندا کیز، کیت کندی در نقش کای-125، ناتاشا کولزاک در نقش ریز-028، بنتلی کالو در نقش واناک-134 و دنی ساپانی در نقش کاپیتان جیکوب کیز از جمله بازیگران این سریال بودند.

استیون اسپیلبرگ، کیکی ولفکیل، جاستین فالوی، داریل فرانک، استیون کین و کایل کیلن به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی “Halo” فعالیت داشتند. پارامونت پلاس پیش از پخش فصل اول سریال، آن را برای فصل دوم تمدید کرده بود.

لغو “Halo” ضربه بزرگی به طرفداران این سریال و همچنین ایکس‌باکس و 343 Industries بود که امید زیادی به این پروژه داشتند. با این حال، هنوز این احتمال وجود دارد که “Halo” در خانه‌ای جدید احیا شود.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn