کد خبر : 35291
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۲

اطلاعیه سپاه درباره توقیف یک نفتکش

اطلاعیه سپاه درباره توقیف یک نفتکش

به گزارش همشهری آنلاین، روابط‌عمومی منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در اطلاعیه‌ای از توقیف یک فروند نفتکش حامل بیش از ۱ میلیون و پانصد هزار لیتر سوخت قاچاق با پرچم کشور توگو و ۱۲ خدمه در سواحل عمق بوشهر توسط رزمندگان این منطقه خبر داد. همچنین روابط‌عمومی منطقه دوم دریایی سپاه در این اطلاعیه‌ از

به گزارش همشهری آنلاین، روابط‌عمومی منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در اطلاعیه‌ای از توقیف یک فروند نفتکش حامل بیش از ۱ میلیون و پانصد هزار لیتر سوخت قاچاق با پرچم کشور توگو و ۱۲ خدمه در سواحل عمق بوشهر توسط رزمندگان این منطقه خبر داد.

همچنین روابط‌عمومی منطقه دوم دریایی سپاه در این اطلاعیه‌ از توقیف یک فروند نفتکش حامل بیش از ۱ میلیون و پانصد هزار لیتر سوخت قاچاق با پرچم کشور توگو و ۱۲ خدمه در سواحل عمق بوشهر توسط رزمندگان این منطقه خبر داده است.

متن اطلاعیه به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

به آگاهی ملت شریف و قهرمان ایران اسلامی می‌رساند به فضل الهی با اشراف اطلاعاتی و رصد دقیق رزمندگان منطقه دوم نیروی دریایی امام حسن مجتبی (ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه دوشنبه ۳۱ تیرماه ۱۴۰۳ یک فروند نفتکش حامل بیش از ۱ میلیون و پانصد لیتر نفت قاچاق با نام تجاری ” betl guse “و پرچم کشور آفریقایی توگو که به طور سازماندهی شده مبادرت به قاچاق سوخت می‌کرد، در سواحل عمق بوشهر شناسایی و با حکم مرجع قضایی توقیف شد.

این شناور همراه با ۱۲ خدمه آن که دارای ملیت‌های هندی و سریلانکایی هستند به لنگرگاه بوشهر منتقل و تحت نظارت است.

روابط‌عمومی منطقه دوم دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

منبع خبر: همشـهری

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn