کد خبر : 35303
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۴

سینمای ایران در تیرماه ۱۴۰۱: ۳ فیلم جدید در راه اکران!

سینمای ایران در تیرماه ۱۴۰۱: ۳ فیلم جدید در راه اکران!

به گزارش بازیگر 360 ، در جلسه دوازدهم شورای صنفی نمایش که روز یکشنبه 31 تیرماه برگزار شد، قرارداد سه فیلم جدید برای اکران در سینماها به ثبت رسید. سه فیلم جدید راهی پرده سینماها می‌شوند: قلب رقه، روزی روزگاری آبادان و سودابه قلب رقه به کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور و تهیه‌کنندگی سعید پروینی با پخش

به گزارش بازیگر 360 ، در جلسه دوازدهم شورای صنفی نمایش که روز یکشنبه 31 تیرماه برگزار شد، قرارداد سه فیلم جدید برای اکران در سینماها به ثبت رسید.

سه فیلم جدید راهی پرده سینماها می‌شوند: قلب رقه، روزی روزگاری آبادان و سودابه

  • قلب رقه به کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور و تهیه‌کنندگی سعید پروینی با پخش «شهرفرنگ» به سرگروهی سینما فرهنگ روی پرده می‌رود.
  • روزی روزگاری آبادان به کارگردانی حمیدرضا آذرنگ و تهیه‌کنندگی عبدالله اسکندری و علی اوجی با پخش «خانه فیلم» به سرگروهی پردیس هنر شهرآفتاب شیراز اکران خواهد شد.
  • سودابه به کارگردانی و تهیه‌کنندگی محمدعلی سجادی با پخش «رسانه فیلمسازان مولود» به سرگروهی پردیس هویزه  به نمایش درمی‌آید.

همچنین در این جلسه، اکران فیلم‌های «مصائب شیرین ۲»، «پول و پارتی» و «ساعت 6 صبح» از چهارشنبه 3 مرداد در سینماهای سراسر کشور آغاز می‌شود.

با اکران این فیلم‌های جدید، تنوع بیشتری به سبد اکران سینماها اضافه خواهد شد و تماشاگران می‌توانند از بین گزینه‌های مختلف، فیلم مورد علاقه خود را انتخاب کنند.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn