کد خبر : 35438
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۳:۱۱

خرید امتیاز وام مهر ایران| خرید و فروش امتیاز وام بانک مهر ایران و بانک سپه

خرید امتیاز وام مهر ایران| خرید و فروش امتیاز وام بانک مهر ایران و بانک سپه

به گزارش . ساناپرس، وام مهر همچون بانک رسالت شرایط دریافت تسهیلاتش بسیار مناسب است و افراد زیادی به دنبال دریافت وام مهر هستند. وام مهر به دلیل شرایط استثنایی که دارد توانسته است ذهن افراد زیادی را درگیر دریافتش کند. وام مهر برای خیلی از افراد راهی برای بلند شدن میباشد. برای با خبر شدن

به گزارش ساناپرس، وام مهر همچون بانک رسالت شرایط دریافت تسهیلاتش بسیار مناسب است و افراد زیادی به دنبال دریافت وام مهر هستند. وام مهر به دلیل شرایط استثنایی که دارد توانسته است ذهن افراد زیادی را درگیر دریافتش کند. وام مهر برای خیلی از افراد راهی برای بلند شدن میباشد. برای با خبر شدن از جزئیات بیشتر و کسب اطلاعات بیشتر ساناپرس را تا انتها دنبال کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

مراحل اخذ وام از بانک قرض الحسنه مهر ایران

به منظور تحقق اصل مهرورزی و عدالت محوری و برقراری عدالت اجتماعی و اقتصادی و تلاش در راستای خدمت به بندگان خدا از طریق رفع نیازهای اقشار کم درآمد جامعه، بانک قرض الحسنه مهر ایران تاسیس شد. کارمزد وامهای بانک مهر بین ۰ تا ۴ درصد می باشد که آن هم هزینه حقوق کارمندان بانک، هزینه های شعب و غیره را پوشش می دهد. بنابراین وامهای بانک قرض الحسنه مهر بر اساس بانکداری بدون ربا بوده و برای اقشار کم درآمد مناسب است. سوال اینجاست چگونه می توان از بانک قرض الحسنه مهر ایران وام دریافت نمود؟ مراحل دریافت وام از بانک مهر ایران را در زیر مشاهده می نمایید.

مرحله اول : افتتاح حساب در بانک مهر ایران
مرحله دوم : اعتبار سنجی
مرحله سوم : تکمیل امتیاز
مرحله چهارم : تقاضای وام

در ادامه هر کدام از مراحل فوق به صورت کامل توضیح داده خواهند شد.

وام مهر

وام مهر

افتتاح حساب در بانک مهر

فتتاح حساب در بانک قرض الحسنه مهر ایران، کاملا غیر حضوری می باشد. کافی است از طریق مرورگر گوشی خود وارد سامانه افتتاح حساب بانک مهر ایران شوید، اپلیکیشن مورد نظر را بر روی گوشی همراه خود نصب نمایید و تمامی مراحل را انجام دهید.

حساب شما پس از یک الی ۲ روز کاری فعال شده و کارت بانکی به آدرس شما ارسال می گردد. جهت دریافت رمز کارت، از طریق اپلیکیشن بانک مهر ایران اقدام نمایید.

اعتبار سنجی در بانک مهر ایران

اگر شما جزو مشتریان خوش حساب بانکها بوده و هیچگونه چک برگشتی یا قسط عقب افتاده ای در سالیان گذشته نداشته باشید، بدون هیچگونه ضامن می توانید از بانک مهر ایران تقاضای وام نمایید.

اعتبارسنجی در حقیقت تفاوت مشتریان خوش حساب و بد حساب را مشخص نموده و باعث می شود بدون نیاز به وثیقه و ضامن، از بانک مهر ایران وام اخذ نمود. حذف سیستم تضامین و اتکا به اعتبار فرد، سیستم مدرن بانکداری می باشد.

تکمیل امتیاز وام بانک مهر ایران

برای گرفتن وام از بانک قرض الحسنه مهر ایران بایستی امتیاز حساب (معدل حساب) کافی داشته باشید. جهت کسب امتیاز مورد نظر بایستی مبلغ خاصی را به مدت زمان معین در حساب خود سپرده گذاری نمایید. خبر خوش اینکه اگر امتیاز وام شما کافی نیست و جهت گرفتن وام عجله دارید می توانید از امتیاز ایجاد شده توسط دوستان و آشنایان استفاده نموده و یا جهت تسریع در فرایند اخذ وام، نسبت به خرید امتیاز وام بانک مهر از دیگران اقدام نمایید.

تقاضای وام از بانک مهر

آخرین مرحله، ثبت تقاضای دریافت وام می باشد. قبل از این کار وارد اپلیکیشن بانک مهر ایران شوید و از انواع وامهای متنوع بانک مهر مطلع شده و با توجه به میزان امتیاز خود، مناسب ترین وام را برای خود درخواست دهید تا به حساب شما واریز شود. ضمنا اگر شما دارای امتیاز حساب اضافه هستید، می توانید امتیاز اضافه خود را به افراد نیازمند وام واگذار نمایید و یا نسبت به فروش امتیاز وام بانک مهر خود اقدام نمایید./نوا

غیرحضوری وام بگیر! یک روش ساده و آسان برای دریافت وام از بانک ملی ایران

مشتریان بانک ملی ایران می توانند درخواست خود برای دریافت تسهیلات «مهربانی» را از طریق اپلیکیشن همراه بام و به صورت غیرحضوری ثبت کنند.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، برای دریافت این تسهیلات، داشتن حساب سپرده قرض الحسنه طرح مهربانی کافی است و متقاضیانی که تاکنون نسبت به افتتاح حساب اقدام نکرده اند، می توانند در اسرع وقت و به صورت غیرحضوری آخرین نسخه اندروید، ios و PWA اپلیکیشن «بام» را از آدرس دریافت و درخواست دریافت تسهیلات خود را ثبت کنند.

وام قرض الحسنه مهربانی ملی با احتساب میانگین کارکرد یک تا ۱۲ ماه حساب، کارمزد ۴ درصد، بازپرداخت شش تا ۶۰ ماه و یک ضامن معتبر متناسب با رتبه اعتباری اعلام شده به متقاضیان اعطا می شود.

شرایط دریافت وام طرح مهربانی بانک ملی

برای ثبت درخواست وام مهربانی به صورت غیر حضوری و از طریق بام، فعالسازی امضای دیجیتال در اپ اندروید و ios ضروری است و جهت ثبت درخواست متقاضی، باید یک ماه از زمان افتتاح حساب گذشته باشد.

همچنین در نسخه جدید بام، امکانات متعددی درخصوص وام مهربانی برای مشتریان گرامی فراهم شده است.

به طور مثال در این نسخه، امکان مشاهده مبلغ وام بر پایه میانگین مانده حساب، احراز رتبه اعتباری مشتری و ضامن و همچنین ثبت درخواست دریافت وام برای کاربران فراهم است. ضمن اینکه مشتریان می توانند مبلغ کل تسهیلات قابل دریافت خود را بر مبنای شرایط انتخاب شده مشاهده کنند.

گفتنی است، سقف فردی اعطای وام قرض الحسنه طرح مهربانی ۳ میلیارد ریال است و انتقال امتیاز آن به اعضای درجه یک خانواده نیز از طریق شعب امکان پذیر است.

بنابراین برای دریافت وام قرض‌ الحسنه مهربانی ملی می توانید در اپلیکیشن بام به ‌صورت غیرحضوری احراز هویت دیجیتال انجام داده و حساب طرح مهربانی ملی افتتاح کنید.

البته افرادی که از قبل نزد بانک ملی‌ ایران حساب دارند می‌ توانند بدون نیاز به انجام این مرحله یعنی احراز هویت، وارد مسیر افتتاح حساب شوند.

پس از افتتاح حساب، شما می‌ توانید درخواست خود برای فعالسازی پیامک و صدور کارت را هم ثبت کنید؛ با صدور کارت بانکی به صورت مجازی، امکان انتقال وجه و خرید اینترنتی از تمامی درگاه‌ ها به‌ صورت آنی فراهم می‌شود؛ اما در صورت تمایل به دریافت فیزیک کارت می‌توانید به نزدیک ‌ترین شعبه بانک ملی مراجعه کنید.

حالا باید با حساب مهربانی‌ تان کار کنید! چون میانگین کارکرد حساب شما در بازه زمانی ۱ تا ۱۲ ماهه محاسبه می شود و با توجه به مدت زمان بازپرداخت، می‌توانید حداقل بعد از گذشت یک ماه وام خود را بگیرید.

در این طرح نیازی نیست که شما مبلغ ثابتی را در حساب خود سپرده‌گذاری کنید؛ بلکه می ‌توانید بعد از افتتاح حساب طرح مهربانی با این حساب کار کنید، واریز و برداشت داشته باشید و هیچ مبلغی در حسابتان مسدود نمی ‌شود.

ضمن اینکه شما می‌توانید از محاسبه‌گر وام مهربانی در سامانه بام برای محاسبه این وام بر اساس شرایط دلخواه خودتان استفاده کنید.

تسهیلات قرض الحسنه مهربانی ملی با احتساب میانگین کارکرد یک تا ۱۲ ماه حساب، کارمزد ۲ تا ۴ درصد، بازپرداخت شش تا ۶۰ ماه و یک ضامن معتبر متناسب با رتبه اعتباری اعلام شده به متقاضیان اعطا می شود./دلگرم

وام ۳۰۰ میلیونی محتاج سپرده‌گذاری است

تسهیلات ۳۰۰ میلیونی بانک ملی، مختص کسانی است که عدد مشخصی را در بانک سپرده‌گذاری کنند و بتوانند برای مدتی معین منتظر بمانند تا نوبت‌شان برسد. به محض اینکه کسی در زمان مشخص شده برای سپرده‌گذاری، امتیازات لازم را کسب کرده و مشمول دریافت وام شود، اصل پول قابل برداشت خواهد بود.

وام قرض‌الحسنه بانک ملی و سایر بانک‌ها به این شکل و شمایل ابتدا دنبال جذب منابع و تقویت صندوق‌های قرض‌الحسنه است. قدرت هر بانک در پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه، به‌طور مستقیم با توانایی جذب منابع ارتباط دارد. رقم وام پرداختی به هر شخص در نهایت براساس میزان سپرده و مدت زمانی که منتظر مانده مشخص می‌شود. سقف وام قابل پرداخت در این حالت ۳۰۰ میلیون تومان است.

وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی در سریعترین حالت ممکن به کسانی تعلق می‌گیرد که ۷۵۰ میلیون تومان را برای یک ماه سپرده‌گذاری کنند. کمترین طول دوره بازگشت پول شش ماه است و سپرده ۷۵۰ میلیونی شما به مدت یک ماه یعنی تا زمان پرداخت وام پیش بانک می‌ماند.

وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی با میزان سپرده منطقی نصیب کسانی می‌شود که ۳۰۰ میلیون داشته باشند و آن را برای سه ماه در صندوق قرض‌الحسنه سپرده‌گذاری کنند. این افراد می‌توانند پس از سه‌ماه، ۳۰۰ میلیون وام بگیرند. اگر این گزینه به‌نظرتان جذاب می‌آید، بهتر است بدانید اقساط وام ۳۰۰ میلیون در حالت بازپرداخت شش‌ماهه، به‌طور متوسط ۶۰ میلیون محاسبه می‌شود، اما اگر گزینه بازپرداخت ۲۴ ماه را انتخاب کنید، اقساط وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی به ماهی ۱۳ میلیون و ۶۳۶ هزار تومان می‌رسد./فرارو

خرید و فروش امتیاز وام بانک سپه

بانک سپه نیز همانند بانک قرض الحسنه رسالت، با ایجاد طرح نگین امید امکان گرفتن تسهیلات امتیازی را فراهم نموده است. امکان معرفی وام و انتقال امتیاز آن به دیگران نیز وجود دارد و از این نظر مانند امتیاز وام بانک رسالت می باشد. اگر قصد خرید امتیاز وام بانک سپه را دارید و یا در بانک سپه سرمایه گذاری نموده و قصد فروش امتیاز وام بانک سپه را دارید، با ما تماس بگیرید.

در طرح نگین امید وام بانک سپه ، کارمزد وام ۲ درصد می باشد.

پایان/*

ساناپرس را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn