کد خبر : 35876
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۴

یک برزیلی در تور تراکتور

یک برزیلی در تور تراکتور

تیم پرستاره دراگان اسکوچیچ درحال بسته شدن است و تراکتوری‌ها با جذب چند مهره دیگر، آماده یک شروع قدرتمند در لیگ برتر خواهند شد. به گزارش «شایانیوز»  و به نقل از خبرورزشی؛ گزینه جدیدی که طبق پرس و جو‌ها با این تیم تبریزی مذاکره کرده، یک وینگر با سابقه از سری آ برزیل است. لوئیس فرناندو

تیم پرستاره دراگان اسکوچیچ درحال بسته شدن است و تراکتوری‌ها با جذب چند مهره دیگر، آماده یک شروع قدرتمند در لیگ برتر خواهند شد.

به گزارش «شایانیوز»  و به نقل از خبرورزشی؛ گزینه جدیدی که طبق پرس و جو‌ها با این تیم تبریزی مذاکره کرده، یک وینگر با سابقه از سری آ برزیل است. لوئیس فرناندو وینگر ۲۷ ساله برزیلی که توانایی بازی در تمامی نقاط خط حمله را دارد، با مدیران تراکتور وارد مذاکره شده و مشغول بررسی پیشنهاد این تیم ایرانی است.

نکته جالب توجه اینجاست فرناندو هم اکنون در تیم اتلتیکو گویانینزه توپ می‌زد و در فصل جاری سری آ برزیل ۱۵ بازی انجام داده و ۵ گل هم به ثمر رسانده است. اینکه فرناندو چگونه راضی می‌شود بازی در بالاترین سطح باشگاهی کشورش را رها کند و به ایران بیاید، سوال بزرگی است که اگر این انتقال رخ داد باید درباره جزییات آن پرس و جو کرد.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn