کد خبر : 35937
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۰

بازداشت خانم دزد طلاها در نائین + جزییات

بازداشت خانم دزد طلاها در نائین + جزییات

بازدید:۱۰۵ صد آنلاین | جانشین فرمانده انتظامی شهرستان نایین گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت طلاجات و بدل اندازی به شیوه‌ای خاص در شهرستان نایین، یک سارق زن پس از اقدامات تخصصی در این‌ خصوص دستگیر شد. به گزارش صد آنلاین،  حسن بَراهیمی اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت طلاجات و بدل اندازی

بازداشت خانم دزد طلاها در نائین + جزییات

بازدید:۱۰۵

صد آنلاین | جانشین فرمانده انتظامی شهرستان نایین گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت طلاجات و بدل اندازی به شیوه‌ای خاص در شهرستان نایین، یک سارق زن پس از اقدامات تخصصی در این‌ خصوص دستگیر شد.

به گزارش صد آنلاین،  حسن بَراهیمی اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت طلاجات و بدل اندازی به شیوه‌ای خاص در سطح شهرستان نایین، بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل این سرقت‌ها در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

 

 

بازداشت خانم دزد طلاها در نائین + جزییات

 

وی افزود: مأموران انتظامی با انجام تحقیقات میدانی و اقدامات تخصصی موفق به شناسایی سارق مؤنث در این زمینه شدند و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در عملیاتی هماهنگ متهم را دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان نایین، ادامه داد: این سارق مؤنث به ۳ فقره سرقت به شیوه بدل اندازی اعتراف کرد و اموال مسروقه نیز کشف و به مالباختگان تحویل و سارق نیز پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد.

 

ایرنا

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn