کد خبر : 36149
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۳

تیزر جدید “ساعت ۶ صبح” منتشر شد: مهران مدیری با داستانی اجتماعی در راه سینما

تیزر جدید “ساعت ۶ صبح” منتشر شد: مهران مدیری با داستانی اجتماعی در راه سینما

به گزارش بازیگر 360 ، همزمان با نزدیک شدن به تاریخ اکران، از جدیدترین تیزر فیلم سینمایی «ساعت ۶ صبح» به کارگردانی مهران مدیری رونمایی شد. تیزر جدید «ساعت ۶ صبح» منتشر شد: مهران مدیری با داستانی اجتماعی در سینماها این فیلم که با تهیه‌کنندگی علی اوجی ساخته شده است، از چهارشنبه همین هفته در

به گزارش بازیگر 360 ، همزمان با نزدیک شدن به تاریخ اکران، از جدیدترین تیزر فیلم سینمایی «ساعت ۶ صبح» به کارگردانی مهران مدیری رونمایی شد.

تیزر جدید «ساعت ۶ صبح» منتشر شد: مهران مدیری با داستانی اجتماعی در سینماها

این فیلم که با تهیه‌کنندگی علی اوجی ساخته شده است، از چهارشنبه همین هفته در سینماهای سراسر کشور به نمایش درخواهد آمد.

در تیزر جدید «ساعت ۶ صبح» فضایی پرهیجان و داستانی اجتماعی به تصویر کشیده شده است. این تیزر که با موسیقی متن جذاب و نماهایی پرکشش همراه است، مخاطبان را به تماشای این فیلم جدید از مهران مدیری دعوت می‌کند.

«ساعت ۶ صبح» که دومین فیلم بلند سینمایی مهران مدیری در مقام کارگردان به حساب می‌آید، در ژانر اجتماعی روایت می‌شود و به گفته سازندگان آن، به موضوعاتی مانند فساد، روابط انسانی و مسائل روز جامعه می‌پردازد.

حضور بازیگران مطرحی همچون مهران مدیری، سمیرا حسن‌پور، مهرداد صدیقیان، مونا فرجاد، تینو صالحی، سعید زارعی، روژان ایرجی و منصور نصیری در این فیلم، بر جذابیت آن افزوده است.

علاقه‌مندان به سینمای ایران و طرفداران مهران مدیری می‌توانند از چهارشنبه این هفته با مراجعه به سینماها، تماشاگر جدیدترین ساخته این کارگردان و بازیگر مطرح کشور باشند.

«ساعت ۶ صبح» با فضایی پرهیجان، داستانی اجتماعی و بازیگران مطرح، بدون شک یکی از فیلم‌های مورد انتظار در فصل تابستان امسال خواهد بود.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn