کد خبر : 36774
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۹

پارک چان ووک با “تبر” به سینما بازگشت!

پارک چان ووک با “تبر” به سینما بازگشت!

به گزارش بازیگر 360 ، کارگردان مشهور کره‌ای، پارک چان ووک، ساخت فیلم جدیدی با عنوان «تبر» را آغاز کرد. این فیلم بازسازی نسخه فرانسوی به همین نام محصول 1962 است که توسط کاستا-گاوراس کارگردانی شده بود. پارک چان ووک با فیلم «تبر» به سینما باز می‌گردد! داستان فیلم در مورد مردی به نام برونو

به گزارش بازیگر 360 ، کارگردان مشهور کره‌ای، پارک چان ووک، ساخت فیلم جدیدی با عنوان «تبر» را آغاز کرد. این فیلم بازسازی نسخه فرانسوی به همین نام محصول 1962 است که توسط کاستا-گاوراس کارگردانی شده بود.

پارک چان ووک با فیلم «تبر» به سینما باز می‌گردد!

داستان فیلم در مورد مردی به نام برونو است که شغل خود را به عنوان مدیر میانی در یک شرکت کاغذسازی از دست می‌دهد. او که دو سال به دنبال شغل مشابهی می‌گردد، اما موفق به یافتن شغل مورد نظر خود نمی‌شود، ناامید شده و نقشه‌ای هولناک برای خلاص شدن از رقبای خود طراحی می‌کند.

انتظار می‌رود فیلمبرداری «تبر» در ماه آگوست (مرداد) آغاز شود. چا سونگ وون، پارک هی سون، یون گا یی، لی بیونگ هون و سون یه جین از جمله بازیگران این فیلم هستند.

لی بیونگ هون پیش از این در دو فیلم دیگر پارک چان ووک به نام‌های «منطقه امنیتی مشترک» (2000) و «3 افراطی» (2004) ایفای نقش کرده بود. چا سونگ وون نیز در فیلم مشهور «اولد بوی» (2003) به کارگردانی پارک بازی کرده بود.

«تبر» اولین فیلم بلند پارک چان ووک پس از فیلم تحسین‌شده «تصمیم به ترک» در سال 2022 خواهد بود. او همچنین در حال ساخت سریال کوتاه «همدل» برای شبکه HBO است.

پارک چان ووک 60 ساله، یکی از مشهورترین کارگردانان کره جنوبی است. او به خاطر ساخت فیلم‌هایی در ژانرهای مختلف از جمله هیجان‌انگیز، نوآر و تریلر روانشناختی شناخته می‌شود. فیلم‌های او که به خشونت فیزیکی و روانی شخصیت‌ها می‌پردازند، مورد تحسین منتقدان و تماشاگران در سراسر جهان قرار گرفته‌اند.

از جمله فیلم‌های مشهور پارک چان ووک می‌توان به «اولد بوی»، «برف شکن»، «خدمتکار» و «بانوی انتقام» اشاره کرد.

علاقه‌مندان به سینمای کره و طرفداران پارک چان ووک بی‌صبرانه منتظر تماشای فیلم جدید او هستند.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn