کد خبر : 36823
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۱

خبر ناامید کننده برای طرفداران: Eternals 2 فعلا ساخته نمی‌شود!

خبر ناامید کننده برای طرفداران: Eternals 2 فعلا ساخته نمی‌شود!

به گزارش بازیگر 360 ، کوین فایگی، رئیس مارول استودیو، در مصاحبه‌ای اعلام کرد که در حال حاضر برنامه‌ای برای ساخت دنباله فیلم Eternals وجود ندارد. مارول فعلا برنامه‌ای برای ساخت Eternals 2 ندارد! این خبر ممکن است ناامید کننده‌ای برای طرفداران این فیلم باشد، به خصوص با توجه به صحنه پایانی فیلم که نوید

به گزارش بازیگر 360 ، کوین فایگی، رئیس مارول استودیو، در مصاحبه‌ای اعلام کرد که در حال حاضر برنامه‌ای برای ساخت دنباله فیلم Eternals وجود ندارد.

مارول فعلا برنامه‌ای برای ساخت Eternals 2 ندارد!

این خبر ممکن است ناامید کننده‌ای برای طرفداران این فیلم باشد، به خصوص با توجه به صحنه پایانی فیلم که نوید یک دنباله را می‌داد. با این حال، فایگی تأکید کرد که اترنالز هنوز بخشی از دنیای سینمایی مارول (MCU) هستند و ممکن است در آینده دوباره شاهد حضور آنها باشیم.

فیلم Eternals در پاییز سال ۲۰۲۱ منتشر شد و با واکنش‌های متفاوتی از سوی منتقدان و تماشاگران روبرو شد. برخی از منتقدان از داستان و شخصیت‌های فیلم انتقاد کردند، در حالی که برخی دیگر از جلوه‌های ویژه و صحنه‌های اکشن آن را تحسین کردند. این فیلم در مجموع بیش از ۴۰۲ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد.

هنوز مشخص نیست که چرا مارول تصمیم گرفته فعلا ساخت Eternals 2 را به تعویق بیندازد. احتمال دارد که این استودیو در حال حاضر روی پروژه‌های دیگر متمرکز باشد یا اینکه از عملکرد فیلم اول Eternals رضایت کافی را نداشته باشد.

با این حال، طرفداران اترنالز نباید ناامید شوند. همانطور که فایگی اشاره کرد، این شخصیت‌ها هنوز بخشی از MCU هستند و ممکن است در آینده در فیلم‌ها یا سریال‌های دیگر مارول حضور داشته باشند.

در اینجا جزئیات دیگری از فیلم Eternals آورده شده است:

  • کارگردان: کلوئی ژائو
  • نویسنده: کلوئی ژائو و پاتریک برلین
  • بازیگران: ریچارد مدن، آنجلینا جولی، جما چان، کمیل نانجیانی، سلما هایک، لورن ریدلوف، برایان تایری هنری، لیا مک‌هیو، دان لی، بری کیوگن، کیت هرینگتون و هری استایلز
  • فروش جهانی: بیش از ۴۰۲ میلیون دلار

نظر شما در مورد این خبر چیست؟ آیا شما از ساخت دنباله فیلم Eternals ناامید شده‌اید؟

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn