کد خبر : 36917
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۱

ستاره‌های سینما در “هزار و یک شب” کیایی!

ستاره‌های سینما در “هزار و یک شب” کیایی!

به گزارش بازیگر 360 ، سریال “هزار و یک شب” به کارگردانی مصطفی کیایی و با حضور جمعی از ستارگان سینما و تلویزیون، در سکوت خبری مراحل تولید خود را پشت سر می‌گذارد و به زودی در نیمه دوم سال 1403 از طریق پلتفرم فیلیمو راهی خانه‌های مردم خواهد شد. ساخت “هزار و یک شب”

به گزارش بازیگر 360 ، سریال “هزار و یک شب” به کارگردانی مصطفی کیایی و با حضور جمعی از ستارگان سینما و تلویزیون، در سکوت خبری مراحل تولید خود را پشت سر می‌گذارد و به زودی در نیمه دوم سال 1403 از طریق پلتفرم فیلیمو راهی خانه‌های مردم خواهد شد.

ساخت “هزار و یک شب” کیایی؛ در سکوت خبری

این سریال که گفته می‌شود اثری عظیم و پرستاره است، هنوز از جزییات دقیق داستان و مضمون آن به طور رسمی رونمایی نشده است. با این حال، حضور چهره‌های مطرحی همچون پرویز پرستویی، محسن کیایی، هدیه تهرانی و محمد بحرانی در این پروژه، انتظارها را برای تماشای آن بالا برده است.

مصطفی کیایی که پیش از این با ساخت سریال پرمخاطب “هم‌گناه” در شبکه نمایش خانگی، توانایی خود را در خلق آثار جذاب و پرمخاطب به اثبات رسانده است، بار دیگر با “هزار و یک شب” به عرصه سریال‌سازی بازگشته و امیدوار است که این بار نیز بتواند نظر مخاطبان را به خود جلب کند.

انتشار “هزار و یک شب” در فیلیمو، می‌تواند خبر خوشی برای اهالی سینما و تلویزیون و همچنین علاقه‌مندان به سریال‌های ایرانی باشد. با توجه به سابقه درخشان کیایی و حضور بازیگران مطرح در این سریال، پیش‌بینی می‌شود که “هزار و یک شب” به یکی از پرمخاطب‌ترین سریال‌های سال 1403 تبدیل شود.

هنوز تاریخ دقیق انتشار “هزار و یک شب” مشخص نشده است، اما انتظار می‌رود که در ماه‌های آینده شاهد انتشار اطلاعات بیشتری از این سریال از جمله تاریخ دقیق پخش و تصاویر و تیزرهای آن باشیم.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn