کد خبر : 37465
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۲

سیزده هزار سرباز آمریکایی در کویت

سیزده هزار سرباز آمریکایی در کویت

تغییر در فرماندهی گروه آمریکایی پشتیبانی منطقه مستقر در کویت . بیش از ۱۳۰۰۰ سرباز آمریکایی در این کشور خلیج فارس (براساس آمار وزارت خارجه آمریکا در سال ۲۰۲۱) در بسیاری از نقاط مستقر هستند . به گزارش تیتر کوتاه ، خبرگزاری رسمی کونا گزارش داد که عبدالله مشعل الصباح معاون وزیر دفاع کویت به

تغییر در فرماندهی گروه آمریکایی پشتیبانی منطقه مستقر در کویت . بیش از ۱۳۰۰۰ سرباز آمریکایی در این کشور خلیج فارس (براساس آمار وزارت خارجه آمریکا در سال ۲۰۲۱) در بسیاری از نقاط مستقر هستند .

سیزده هزار سرباز آمریکایی در کویت


به گزارش تیتر کوتاه ، خبرگزاری رسمی کونا گزارش داد که عبدالله مشعل الصباح معاون وزیر دفاع کویت به دعوت  فرانک پاتریک، فرمانده نیروی زمینی فرماندهی مرکزی آمریکا در مراسم تغییر فرماندهی گروه آمریکایی پشتیبانی منطقه در پایگاه های عریفجان و بیورینگ «عدیری» کویت شرکت کرد. در این مراسم دانیل انسلین موقعیت خود را به بیلی رسترپو واگذار کرد.

بیش از ۱۳۰۰۰ سرباز آمریکایی در این کشور خلیج فارس (براساس آمار وزارت خارجه آمریکا در سال ۲۰۲۱) در بسیاری از نقاط مستقر هستند که مهمترین آن‌ها عبارتند از: «پایگاه عریفجان» که بزرگترین پایگاه نظامی آمریکا در کویت است و مقر اصلی نیروهای ایالات متحده در این کشور را نمایندگی می کند.

به گزارش تیتر کوتاه ،  در این کشور «پایگاه بیورینگ» نیز وجود دارد که رادارهای پیشرفته ای را در خود جای داده است که در موقعیت های دید کم هنگام فرود هواپیما استفاده می شود.





منبع:+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn