کد خبر : 37861
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۵
160 بازدید

دست پر استقلال در نقل و انتقالات

دست پر استقلال در نقل و انتقالات

فعالیت استقلال در عرصه نقل و انتقالات طی یک هفته گذشته بسیار پررنگ و پر سر و صدا بوده است. جدا از بحث جذب شدن رامین رضاییان، قضیه استقلالی شدن بازیکن اسبق چلسی هم خبرساز شده است. گائل کاکوتا بازیکن ۳۳ ساله‌ای که سابقه حضور در چلسی و فولام انگلیس را یدک می‌کشد، حالا مد

فعالیت استقلال در عرصه نقل و انتقالات طی یک هفته گذشته بسیار پررنگ و پر سر و صدا بوده است. جدا از بحث جذب شدن رامین رضاییان، قضیه استقلالی شدن بازیکن اسبق چلسی هم خبرساز شده است. گائل کاکوتا بازیکن ۳۳ ساله‌ای که سابقه حضور در چلسی و فولام انگلیس را یدک می‌کشد، حالا مد نظر استقلالی‌ها قرار گرفته و بعید نیست فصل بعد پیراهن آبی را بر تن کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از شهرآرانیوز، اگر کاکوتا با استقلال قرارداد ببندد عملاً به سومین بازیکن تاریخ این تیم تبدیل خواهد شد که سابقه بازی در لیگ برتر انگلیس را دارد. پیش از این بازیکن، آندرانیک تیموریان و جی لوید ساموئل فقید استقلالی‌هایی بودند که در لیگ برتر حضور داشتند. البته هیچ کدام از آنها اعتبار کاکوتا را نداشتند، چون این بازیکن در مقطعی عضو تیم چلسی بوده و قطعاً توانایی بالایی داشته که مد نظر آبی‌پوشان لندنی قرار گرفته بود.

+

[widget id="tabnakweb_category-posts-6"]

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn