کد خبر : 37896
تاریخ انتشار : جمعه ۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۰:۲۸

مهدی هاشمی نسب در آستانه خط خوردن از استقلال

مهدی هاشمی نسب در آستانه خط خوردن از استقلال

استقلال به زودی اردوی تدارکاتی خود را در خارج از کشور آغاز می‌کند و اگر کار دوباره با تاخیر مواجه نشود، آنها روز جمعه راهی ترکیه خواهند شد. استقلالی‌ها در حالی عازم خارج هستند که مهدی هاشمی نسب دستیار اول جواد نکونام در فصل گذشته به واسطه حضور در دوره مربیگری هنوز در تمرینات این

استقلال به زودی اردوی تدارکاتی خود را در خارج از کشور آغاز می‌کند و اگر کار دوباره با تاخیر مواجه نشود، آنها روز جمعه راهی ترکیه خواهند شد. استقلالی‌ها در حالی عازم خارج هستند که مهدی هاشمی نسب دستیار اول جواد نکونام در فصل گذشته به واسطه حضور در دوره مربیگری هنوز در تمرینات این تیم حاضر نشده و همین مسئله شایعات فراوانی را به راه انداخته است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از شهرآرانیوز، البته غیبت هاشمی نسب تا روز چهارشنبه کاملا موجه بود ولی بعد از آن شرایط به گونه دیگری تلقی می‌شود. اگر این مربی به تمرینات استقلال بازگردد و راهی ترکیه بشود که همه چیز طبق روال فصل قبل جلو رفته و احتیاج به هیچ توضیحی نیست، اما اگر هاشمی نسب با استقلال به ترکیه نرود عملاً از جمع مربیان استقلال برای فصل آینده خط خورده و نکونام به دنبال یک دستیار جدید خواهد بود.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn