کد خبر : 38580
تاریخ انتشار : شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۶:۳۴
40 بازدید

حادثه تلخ در مشگین شهر؛ مرگ کوهنورد ۵۰ ساله

حادثه تلخ در مشگین شهر؛ مرگ کوهنورد ۵۰ ساله

بازدید:۱۶۰۹ صد انلاین | رییس هلال احمر شهرستان مشگین شهر گفت: بانوی کوهنورد ۵۰ ساله پس از سقوط آزاد از ارتفاعات سبلان جان خود را از دست داد. به گزارش صد آنلاین،  اصغر نظری، اظهار داشت: عدم رعایت موارد ایمنی و گاهی صعود‌های انفرادی به کوه سبلان سبب رخداد‌های جبران ناپذیر می‌شود که باید کوهنوردان و

حادثه تلخ در مشگین شهر؛ مرگ کوهنورد ۵۰ ساله

بازدید:۱۶۰۹

صد انلاین | رییس هلال احمر شهرستان مشگین شهر گفت: بانوی کوهنورد ۵۰ ساله پس از سقوط آزاد از ارتفاعات سبلان جان خود را از دست داد.

به گزارش صد آنلاین،  اصغر نظری، اظهار داشت: عدم رعایت موارد ایمنی و گاهی صعود‌های انفرادی به کوه سبلان سبب رخداد‌های جبران ناپذیر می‌شود که باید کوهنوردان و ورزشکاران به این امر توجه کنند.

 

 

حادثه تلخ در مشگین شهر؛ مرگ کوهنورد ۵۰ ساله

 وی با اشاره به اینکه امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر مشگین شهر به کوهنوردان سبلان به صورت روزانه انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: به دلیل نزدیکی شهرستان مشگین شهر به ارتفاعات و دامنه‌های کوه سبلان این امدادرسانی‌ها بیشتر از سایر شهرستان‌ها است به طوری که نیرو‌های ما همواره در آماده باش کامل به سرمی‌برند.

رئیس هلال احمر مشگین شهر گفت: متاسفانه در حادثه تلخ روز گذشته نیز خانم ۵۰ ساله کوهنورد از کوه سنگ پروانه مشگین شهر سقوط کرده و پیش از رسیدن نیرو‌های امداد و نجات جان خود را از دست داد.

نظری افزود: اکیپ‌های هلال احمر بلافاصله بعد از گزارش سقوط در منطقه حاضر شده و برای عملیات امداد و نجات اعزام و پس از گزارش به محل حادثه رسیدند.

وی تصریح کرد: پس از شناسایی دقیق موقعیت حادثه واقع در کوه سنگ پروانه اکیپ عملیاتی بر بالای سر شخص حاضر و با تائید عوامل اورژانس شهر مشخص شد که این کوهنورد متأسفانه بر اثر شدت جراحات وارده در دم جان‌باخته است.

مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn